Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز شنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: متاسفانه گزارش شده واکسیناسیون در سطح استان از استقبال کمی برخوردار است در حالیکه واکسیناسیون تنها راه برون رفت از شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در سطح جامعه و به تبع آن مشکلات ناشی از شیوع آن است.
وی با بیان اینکه رسانه ها موظف به اطلاع رسانی در خصوص مزایای واکسن و تشویق مردم در امر واکسیناسیون هستند؛ اظهار داشت: واکسیناسیون جمعیت بالای ۱۸ سال استان ۶۲ درصد اعلام شده است و امیدواریم تا پایان هفته میزان واکسیناسیون این جمعیت به ۷۰ درصد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیبی ادامه داد: با پیش بینی های صورت گرفته تا پایان مهرماه کل جمعیت مورد هدف این استان واکسینه می‌شوند.
وی با بیان اینکه برای جاماندگان اربعین برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است؛ تصریح کرد: برای بزرگداشت روز اربعین، برنامه هایی در سطح استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا می شود که در آنها دسته روی ممنوع است اما افراد به صورت تک نفره می‌توانند به سمت گلزار شهدا پیاده روی داشته باشند.
حبیبی تصریح کرد: از ۱۵ مهر ماه به بعد، ستاد مقابله با کرونا اجازه برگزاری نمایشگاه را می‌دهد،  البته باید سیاست‌های اجرایی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا رعایت شود که مهمترین آن واکسیناسیون عوامل اجرایی و شهروندان است.  
وی همچنین گفت: تا پایان مهرماه باید تمامی مسابقاتی که جنبه میزبانی از سایر استان ها را دارد به تعویق افتد و درباره برگزاری این مراسم در آبان ماه تصمیم گیری شود.  
معاون استاندار قزوین همچنین اعلام کرد: اختیار و مسئولیت دورکاری پرسنل ادارات، در شرایط قرمز و نارنجی  بر عهده مدیران دستگاه ها است.

برچسب‌ها کرونا استانداری قزوین واکسن کرونا محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا استانداری قزوین واکسن کرونا کرونا استانداری قزوین واکسن کرونا محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است

بزرگان و علمای «ننگرهار» در شرق افغانستان اعلام کردند با روی کار آمدن حکومت جدید در این کشور، فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، شماری از بزرگان و علمای ولایت ننگرهار در دیدار با «مولوی عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان تاکید کردند با روی کار آمدن حکومت جدید در کابل، فتنه داعش پایان یافت.

آنها با اعلام حمایت از حکومت طالبان افزودند: هراس تقویت و روی کار آمدن داعش در افغانستان از بین رفته است.

مولوی عبدالکبیر نیز اظهار داشت حمایت مردم و همکاری آنها سبب پیروزی هیئت حاکمه افغانستان شده است.

وی گفت حکومت کنونی کابل به تمام مردم افغانستان متعلق است و شهروندان این کشور بدون هیچ مشکلی می‌توانند مشکلات و خواسته‌های خود را با مقامات در میان بگذارند.

مجاهد: از تهدید داعش در افغانستان بزرگنمایی می‌شودگزارش شورای امنیت سازمان ملل درباره وضعیت داعش در افغانستان«وست»: حملات داعش در افغانستان کاهش یافته است

معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان پیش از این در ضیافت افطاری با سفرا و دیپلمات‌های مقیم کابل گفته بود کابل بر اساس سیاست خارجی اقتصاد محورش، می‌خواهد با تمام کشورها روابط حسنه داشته باشد، علاقمند است با جهان مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشد، در پروژه‌های منطقه‌ای سهیم شود و به‌عنوان نقطه ارتباط منطقه‌ای عمل کند.

عبدالکبیر همچنین در این ضیافت تصریح کرده بود: «امارت اسلامی، گروه داعش را در افغانستان سرکوب کرده و هیچکس نباید بخاطر قوی نشان دادن و تقویت آن لابی کند».

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان
  • انحلال آنروا بحران انسانی در غزه را عمیق‌تر و قحطی را تسریع می‌کند
  • تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • رفع تداخل ۷هزار و ۶۵۲ هکتار از اراضی استان قزوین
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!