Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- صنعت خودروی روسیه و محصولاتی که طی دوران مختلف توسط آن معرفی شده در مقایسه با تحولات این صنعت در جهان چندان جذابیت خاصی ندارد. اگر به تاریخ روس ها در این حوزه علاقه مند هستید، مطالعه این لینک را پیشنهاد می کنیم که کوتاه اما کامل همه چیز را مورد توجه قرار داده است.

سال گذشته خبری اعلام شد که براساس آن یک تیم از متخصصان روسی برای ساخت نسخه ویژه پنجاهمین سالگرد لادا نیوا جهت ارائه آن در بازار آلمان، تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد تغییراتی را به همراه داشت که از جمله باید به افزایش ارتفاع از سطح زمین، رینگ های آلومینیومی جدید، بامپر آفرودی، لاستیک های بی اف گودریچ، هود اسکوپ(ورودی هوای روی درپوش موتور)، هلال عضلانی(فلیر) روی فندرها(گلگیر)، رکاب جدید، ریل روی سقف، خروجی اگزوز روی ستون جلو و هدلایت های جدید اشاره کرد.

در فضای داخل کابین نیز نکته جذابی برای اشاره وجود ندارد.

این محصول  در آلمان با قیمت 19900 یورو(حدود 23300 دلار) عرضه شده که تقریبا 3 برابر نیوا لجند 3 درب در بازار روسیه ارزش گذاری شده است!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به تصویب بسته کمکی جدید آمریکا برای اوکراین عنوان کرد که آمریکا در راستای تداوم درگیری‌ها تلاش می‌کند.

به گزارش ایسنا، آنتونوف روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: ایالات متحده تصمیم گرفته تا طرف جنگ را انتخاب کند. آمریکا طرف شیطان را انتخاب کرده و از فاشیسم حمایت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا حاضر به فدا کردن جان مردم بی‌گناه است، عنوان کرد: سیاست‌مداران آمریکایی با تصمیم‌شان سرنوشت یک کشور را تعیین کرده و از آن به عنوان «دژکوبی» علیه روسیه استفاده می‌کنند.

بایدن ساعاتی پیش قانونی را امضا کرد که به موجب آن کمک‌های نظامی جدید از سوی واشنگتن به اوکراین ارسال می‌شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • تانسو 06 ؛ شاسی بلند جدید چری که قرار نیست زیاد گران باشد! (+تصاویر)
  • بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می‌آید
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • سوپر 3 و سوپر 9 ؛ پهپاد به علاوه شاسی بلند و یک دو نفره جذاب از چینی های بازار (+تصاویر)
  • نسل جدید شورولت تریل بلیزر، شاسی بلند جذاب آمریکایی معرفی شد (+عکس)