Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:16:32 GMT

پورحمیدی با آلومینیوم قرارداد بست(عکس)

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۰۲۱۷

پورحمیدی با آلومینیوم قرارداد بست(عکس)

دروازه‌بان فصل گذشته آلومینیوم اراک برای دومین سال پیاپی با این باشگاه قرارداد بست.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلومینیوم اراک که از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، محمود قائدرحمتی و علیرضا نقی‌زاده را به‌عنوان ۴ خرید لیگ برتری به خدمت گرفته بود، تکلیف دروازه‌بان خود در لیگ بیست و یکم را نیز مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسین پورحمیدی که سال گذشته با انتقال قرضی از استقلال تهران به آلومینیوم اراک پیوسته بود و ۲۹ بازی برای این تیم در لیگ برتر انجام داد، برای دومین سال پیاپی با اراکی‌ها قرارداد بست.

 

 

این دروازه‌بان ۲۳ ساله در طول فصل اخیر لیگ برتر ۱۱ بار کلین‌شیت کرد که امیدوار است در لیگ بیست و یکم نیز عملکرد خوبی با آلومینیوم داشته باشد.

 

آلومینیوم اراک در حال حاضر حسین پورحمیدی و عرفان اسفندیاری را به‌عنوان دروازه‌بان در اختیار دارد که احتمال می‌رود یک گلر جدید دیگر نیز طی روزهای آینده جذب کند.

حسین پورحمیدی نقل و انتقالات 1400 آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسین پورحمیدی نقل و انتقالات 1400 آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟

پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی با هم روبرو خواهند شد و یکی از مهمترین بازیهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را برگزار می کنند که پرسپولیس با روحیه ای عالی به مصاف تیم اراکی می رود، اما اراکی ها روحیه مساعدی برای بازی با پرسپولیس ندارند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در 9 بازی اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی 8 برد و یک مساوی داشته و آخرین باخت آن ها برابر همین تیم آلومینیوم اراک بود. اما اراکی ها در 3 بازی اخیر خود موفق شده اند تنها یک تساوی بگیرند و در 2 بازی دیگر برابر تیمهای استقلال تهران در خانه و ذوب آهن در اصفهان بازنده شده اند.

اراکی ها در این 3 بازی، یک گل زده و 4 گل خورده دارند. آن ها به مصاف تیمی خواهند رفت که در 3 بازی اخیر خود 3 برد، 5 گل زده و صفر گل خورده دارد. آلومینیوم اراک در 3 هفته اخیر 8 امتیاز کمتر، 4 گل زده کمتر و 4 گل خورده بیشتر نسبت به تیم پرسپولیس داشته است.

بازی روز جمعه پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی، تقابل قهرمان سال گذشته لیگ برتر با تیمی است که در 4 فصل اخیر، عملکردی درخشان با 4 برد در 9 بازی برابر تیم پرسپولیس داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • جریمه نقدی برای سرمربی تیم آلومینیوم اراک