Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-03-29@06:18:15 GMT

پیاده روی اربعین در استان مرکزی لغو شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۰۴۷۷

پیاده روی اربعین در استان مرکزی لغو شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، بهروز اکرمی عصر شنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی، با اشاره به اینکه رفتار این ویروس غیرقابل پیش بینی است، اظهار کرد: باید به عنوان تصمیم گیران جامعه و آحاد مردم آمادگی مواجهه با رفتارهای غیرقابل پیش بینی این ویروس را داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه در آمریکا علیرغم واکسیناسیون، مرگ و میر و ابتلاء مجدداً افزایش یافته که کاملاً نشان از رفتار غیرقابل پیش بینی ویروس دارد، گفت: در حال حاضر واکسیناسیون عمومی و رعایت پروتکل‌ها تنها راهکار مقابله با ویروس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اکرمی تصریح کرد: طبق آمار ستاد ملی مقابله با کرونا، همچنان در کشور و استان مرکزی رعایت پروتکل‌ها کمتر از ۵۰ درصد است و این امر نگرانی‌هایی را به همراه دارد به همین دلیل ضروری است که تصمیمات و اقدامات لازم برای افزایش میزان رعایت پروتکل‌ها را اتخاذ کنیم.

وی با بیان اینکه در برخی روستاها عملاً چیزی به عنوان رعایت پروتکل‌ها وجود ندارد، افزود: فرمانداران مسئولیت مستقیم دارند که این شرایط را رصد و کنترل کنند.

اکرمی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ کمبودی در خصوص واکسیناسیون وجود ندارد، گفت: متأسفانه در این بین افرادی هستند که تمایلی به واکسن ندارند، البته نمی‌توان افراد را اجبار کرد ولی زمانی که از رهگذر این افراد، احتمال ابتلای دیگران وجود داشته باشد باید به مسئله رسیدگی کرد و در این راستا باید راهکاری داشت.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد پیک ششم اتفاق بیفتد، افزود: تاکنون پنج پیک را گذرانده‌ایم، تابی در جامعه و کادر درمان باقی نمانده و اگر خواهان تجربه نکردن پیک ششم هستیم باید تمامی پارامترها لحظه به لحظه رصد شود و تصمیمات سخت داشت.

اکرمی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی، گفت: با توجه به نوع اجرای طرح، کار بسیار بزرگ و خلاقانه ای در استان رخ داده است و حتی یک ریال هزینه به دولت تحمیل نشده و باید از چنین ظرفیتی به شایستگی استفاده کرد.

وی با اشاره به آغاز مهرماه و جنب و جوش درون شهری و درون استانی، خواستار هوشیاری در قبال این جنب و جوش شد.

معاون استاندار با بیان اینکه امروز ۲ شهرستان قرمز است، گفت: امیدواریم به زودی با تدابیر مثبت و مداخلات درست، شهرستانهای ساوه و محلات از وضعیت قرمز خارج شوند.

وی با تاکید بر رسیدگی شهرداری به وضعیت سگ‌های ولگرد، به در پیش بودن اربعین اشاره کرد و گفت: همه ما تابع مراجع بالادستی هستیم و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای همه لازم الاجراست، طبق دستور ستاد، راهپیمایی اربعین تحت هر عنوانی نداریم و مراسم مذهبی اربعین، مثل تاسوعا و عاشورا طبق پروتکل‌های بهداشتی مصوب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رعایت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس پایتخت اجرا شد

 از شهرداری منطقه یک تهران، احسان صفایی روز پنجشنبه اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه یک، یکی از مناطق گردشگری و تفرجگاهی مهم تهران است، با تلاش حوزه زیباسازی و منظر شهری منطقه، تونل نوری با هدف زیبایی بخشی هر چه بیشتر منطقه در پیاده راه فرهنگی باغ فردوس نصب شد.

وی افزود: این تونل به طول ۱۰۰ متر و عرض ۶ متر با المان‌های نوری طرح برگ بر میانه مسیر پیاده روی جانمایی شده تا گردشگرانی که برای دیدن موزه سینما به این منطقه مراجعه می‌کنند از فضا سازی ایجاد شده نیز بهره‌مند شوند.

به گفته صفایی، در فضاسازی نوروزی، ۸۳ مورد المان شامل یک المان طاووس، ۱۴ المان پرچم ایران، ۱۶ المان حضرت فاطمه زهرا (س)، سه مورد سفره هفت سین، ۶ صندلی تخم مرغ نوروزی، سه المان سال ۱۴۰۳، سه قاب خاطره‌ها و پنج عدد حاجی فیروز در نقاط مهم منطقه یک نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • عمارت شهرداری مرکزی کاشان به موزه بلدیه تبدیل می‌شود
  • ساختمان قدیم شهرداری کاشان به موزه تبدیل می‌شود
  • تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس پایتخت اجرا شد
  • نرخ جدید سود سپرده های بانکی در سال جاری + جزئیات
  • تشدید پایش و نظارت محیط زیست بر واحدهای صنعتی مرکزی
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • بخش‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • آیتم‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین