Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، بوی نامطبوع ماشین لباسشویی بعد از تعداد مشخصی چرخه شستشو به وجود می‌آید و منتشر می‌شود، با این حال، راهی آسان برای از بین بردن این بو‌ها با استفاده از جوش شیرین وجود دارد.

یکی از کارشناسان بهداشت محیط می‌گوید: برای تمیز کردن ماشین لباسشویی از جوش شیرین استفاده کنید، این ماده می‌تواند بوی نامطبوع این دستگاه را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوش شیرین توانایی جذب بو را دارد، زیرا pH آن خنثی است و به طور کلی این اسید‌ها هستند که باعث ایجاد بوی نامطبوع می‌شوند.

نحوه استفاده از جوش شیرین برای تمیز کردن ماشین لباسشویی

سرکه سفید را با جوش شیرین مخلوط کنید تا خمیر شود و این خمیر را در کشوی شوینده ماشین لباسشویی خود قرار دهید.

نکته مهم دیگر این است که همیشه وقتی هوا گرم است مانند ماه‌های تابستان، وقتی شستشوی لباس‌ها تمام شد، درب ماشین لباسشویی را برای چند دقیقه باز بگذارید و اجازه دهید ماشین لباسشویی (قبل از بستن درب) خشک شود؛ با اینکار بو‌های ناخوشایند در داخل آن نمی‌مانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بوی نامطبوع لباسشویی ماشین لباسشویی بوی نامطبوع جوش شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نگین عبداللهی بازیگر سریال ترش و شیرین متولد شهریور ۱۳۶۵ در تهران است . نگین عبداللهی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. نگین عبداللهی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است و با ایفای نقش در سریال «ترش و شیرین» کاری از رضا عطاران اولین تجربه خود را رقم زد.

نگین عبداللهی در این سریال به نویسندگی سروش صحت افتخار بازی در کنار بازیگرانی همچون حمید لولایی مریم امیرجلالی شهره سلطانی رضا شفیعی جم و مجید صالحی را پیدا کرد.

نگین عبداللهی بازیگر سریال ترش و شیرین چندسالی است از ایران مهاجرت کرده و در کشور انگلیس زندگی می کند.

نگین عبداللهی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «ترش و شیرین»، فیلم سینمایی «طلا و مس» و سریال تلویزیونی «اغما» فعالیت داشته است.

نگین عبداللهی در سال ۱۳۸۵ دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم نگین عبداللهی در این سال، بازیگری در سریال ترش و شیرین به کارگردانی رضا عطاران محسوب می‌شود.

فعالیت های هنری

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نگین عبداللهی بازی در سریال ترش و شیرین بوده است. نگین عبداللهی سال ۱۳۸۵ سریال ترش و شیرین نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

او در این سریال با رضا عطاران همکاری داشته است. نگین عبداللهی توانست با بازی در سریال ترش و شیرین تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر شهره سلطانی، حمید لولایی، رضا عطاران و رضا شفیعی‌جم بر تجارب او افزود.

نگین عبداللهی علاوه‌بر سریال ترش و شیرین، سال ۱۳۸۸ در فیلم طلا و مس نیز بازی کرده است. نگین عبداللهی این‌بار با همایون اسعدیان یعنی کارگردان فیلم طلا و مس و هنرمندانی چون بهروز شعیبی، نگار جواهریان، سحر دولتشاهی و رضا رادمنش همکاری داشت.

در این سال‌ها نگین عبداللهی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران حلیمه سعیدی با ۲ مرتبه، فتح‌الله طاهری با ۲ مرتبه، جواد عزتی با ۲ مرتبه، پروین ملکی با ۲ مرتبه و عباس محبوب با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با نگین عبداللهی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی نگین عبداللهی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. نگین عبداللهی را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که ۷۲% آثار وی تلویزیونی و ۲۸% آثارش سینمایی است.

در واقع نگین عبداللهی از مجموع ۷ اثری که در کارنامه دارد، در ۵ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال ای دوست مرابه خاطرآور، سریال اغما، سریال انتهای‌ جاده، سریال هما و سریال ترش و شیرین نام‌های و در ۲ اثر در سینما با نام‌های فیلم طلا و مس و فیلم ته تغاری بازی کرده است.

سریال ترش و شیرین

سریال “ترش و شیرین” روایتگر ماجراهای زنی متکی به نفس به نام “نصرت خانوم” است که پس از مرگ شوهرش کمر همت بسته فرزندان قد و نیم قدش را به سختی اما آبرومندانه از آب و گل در آورده است.

داستان از جایی شروع می‌شود که مهلت خانه اجاره‌ای “نصرت خانم” به سر آمده و او مجبور است به خانه‌ای دیگر نقل مکان کند اما این جابجایی باعث بروز ماجراهایی می‌شود که مسیر زندگی نصرت خانم و خانواده‌اش را تغییر می‌دهد.

“ترش و شیرین″، سریال خاطره انگیز ایرانی به کارگردانی رضا عطاران و محمود رضایی و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام است. این سریال محصول سال ۱۳۸۶ و در ژانر کمدی و اجتماعی ساخته شده است. سریال ترش و شیرین که اولین بار در نوروز ۸۶ از شبکه سوم در قالب ۱۶ قسمت پخش شد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897188

دیگر خبرها

  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها
  • گاسپرینی: حذف لیورپول برای ما مثل جام بردن بود
  • برد شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان
  • تصاویری زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین + فیلم
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • طعم و بوی نامطبوع آب همدان برطرف می‌شود
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال
  • طعم و بوی نامطبوع آب همدان تا چند روز آینده برطرف می‌شود