Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@09:22:19 GMT

ایران، رتبه نخست خرید مسکن در ترکیه!

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۰۶۴۳

ایران، رتبه نخست خرید مسکن در ترکیه!

مسعود خوانساری در توییتی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که ایرانیان ۴۶۰۰ خانه طی ۷ ماه اخیر در ترکیه خریداری کرده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است. مسعود خوانساری طی توییتی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که ایرانیان ۴۶۰۰ خانه طی ۷ ماه اخیر در ترکیه خریداری کرده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خوانساری در صفحه شخصی خود نوشت: در سال ۲۰۲۰ ایرانیان در بین خارجی‌ها رتبه نخست خرید مسکن در ترکیه و در ۷ ماهه سال جاری رتبه دوم را با خرید ۴۶۰۰ خانه به دست آورده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش یافته. دلیل این وضعیت تورم افسارگسیخته، نبود چشم‌انداز روشن از آینده و وضعیت بد سرمایه‌گذاری است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خانه ترکیه تورم مسکن سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران

حسن جهانیان حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: برابر آمار بدست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محور‌های استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۳ درصد افزایش یافته است.

او افزود: تردد در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷ و نیم درصد افزایش داشته و به بیش از ۵ میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود ۴۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • سال سخت خانه‌به‌دوشان