Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن ۴۵ ساله‌ای که پس از طلاق خود اقدام به برپایی «جشن طلاق» کرد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. «سونیا گوپتا» اهل انگلیس پس از پایان دادن به ۱۷ سال زندگی مشترک خود دست به این اقدام عجیب زد. او برای این جشن که به گفته خودش به مناسبت ۳ سال فرآیند طولانی طلاق برپا شد خانواده و دوستانش را نیز دعوت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در حالی که مانند یک جشن عروسی، محل برپایی جشن طلاق را تزئین کرده بود با پوشیدن لباس‌های شاد در این مراسم شرکت کرد. گوپتا در این باره گفت: "من انتخاب کردم که محل برپایی این جشن رنگارنگ و شاد باشد، چون من عاشق رنگ‌های شاد هستم. من بسیار خوشحالم که توانستم پس از این مدت طلاق بگیرم."

بیشتر بخوانید

جشن سالگرد ازدواج زن انگلیسی با درخت!

طبق خواسته گوپتا در محل برپایی جشن طلاقش، قلعه بادی با رنگ‌های صورتی و شاد با دکور رنگین کمان ساخته شده بود. در حالی که سونیا در سال ۲۰۰۳ در هند ازدواج کرده بود پس از ازدواجش به انگلیس مهاجرت کرد. اما خیلی زود متوجه شد که از زندگی مشترک خود رضایت ندارد و تصمیم گرفت به این ازدواج پایان دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طلاق گرفتن ازدواج گرفتن جشن طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، علی مستوفیان به خبرگزاری صدا و سیما گفت: این نمایشگاه به همت بخش خصوصی با شرکت صنعتگرانی از استان‌های خراسان شمالی، کرمان، خراسان رضوی و سمنان در ۲۲ غرفه محصولات خود را از دوم اردیبهشت به مدت ۲۰ روز به نمایش می‌گذارند.
وی افزود: علاقمندان از ساعت ۱۷ تا ۲۲ می‌توانند از این نمایشگاه در محل پارک شهربازی بجنورد دیدن کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: ۱۰ روز بعد این نمایشگاه، نمایشگاه ملی صنایع دستی در بوستان بش قارداش برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است
  • پس از طلاق ملاقات با فرزند چه شرایطی دارد؟
  • حضانت فرزند در قوانین ایران؛ مراحل، شرایط و حقوق والدین
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • برپایی نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان در دهق
  • ازدواج، آسیب‌ها و راه‌حل‌ها در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد
  • بازیگر مشهور ترک پس از هشت ماه زندگی طلاق گرفت و بلافاصله دوباره عاشق شد!
  • طلاق زوج سینماگر ایرانی، با دخترشان چه کرده است؟
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی