Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های هفته هفتم لالیگا، تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان ویارئال بود. در پایان ۹۰ دقیقه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

رئال مادرید با وجود تساوی در این دیدار خانگی صدر جدول را حفظ کرد و ویارئال هم با ۸ امتیاز در رده دهم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تیم فوتبال رئال مادرید به دنبال ستاره شیاطین سرخ

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه رئال مادرید لالیگا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام به‌خاطر فصل اول فوق‌العاده‌اش در رئال مادرید یکی از برندگان بیست و پنجمین دوره مراسم ورزشی لوریوس بود.

او در تابستان ۲۰۲۳ راهی رئال مادرید شد و در همان هفته‌های ابتدایی حضور در باشگاه موفق به ثبت آمار فوق‌العاده و گل‌ها و پاس گل‌های زیادی شد.

هافبک ۲۰ ساله انگلیسی بلافاصله تبدیل به یکی از بازیکنان تاثیرگذار رئال مادرید شد. در دیدار دیشب برابر بارسلونا در ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا، او گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند و یک بار دیگر شایستگی‌اش را ثابت کرد.

بلینگام امشب پس از شکست دادن جاش کر و کوکو گاف، برنده جایزه پدیده سال شد. او همچنین به اولین فوتبالیستی تبدیل شد که می‌تواند این جایزه را کسب کند.

در ادامه نواک جوکوویچ هم برای پنجمین بار به‌عنوان بهترین ورزشکار سال انتخاب شد. او برنده سه گرند اسلم از چهار گرند اسلم شد و در فینال ویمبلدون هم مقابل کارلوس آلکاراز شکست خورد.

آیتانا بونماتی هم به دلیل قهرمانی در جام جهانی با تیم ملی اسپانیا و چمپیونزلیگ با بارسلونا، برنده جایزه بهترین ورزشکار زن سال شد.

دیگر خبرها

  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود