Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@23:49:34 GMT

تاریخ سازی کورتوا با رئال

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۰۸۴۶

تاریخ سازی کورتوا با رئال

سنگربان بلژیکی رئال مادرید شمار کلین شیت های خود را در لالیگا به عدد ۱۰۰ رساند. به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، جدال حساس رئال مادرید و ویارئال در هفته هفتم رقابت های لالیگا برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کورتوا در این بازی توانست کلین شیت کند. او تاکنون ۱۰۰ بار در رقابت های لالیگا کلین شیت کرده و دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه آماری اوبتا اعلام کرد که کورتوا جزو ۵ دروازه‌بانی است که موفق شده شماره کلین شیت های خود را در لالیگا به عدد ۱۰۰ برساند.

البته در بین دروازه‌بان های کنونی در لالیگا یان اوبلاک سنگربان اتلتیکو مادرید عملکرد بهتری در کلین شیت داشته است. او ۱۸۲ کلین شیت را به ثبت رسانده است.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیبو کورتوا رئال مادريد کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز فابیو کاپلو به مادرید بازگشت، جایی که برایش حس بودن در خانه را دارد: «احساس خوبی دارم و خوشحالم که اینجا هستم.»

کاپلو که دو فصل مربی رئال بوده و هر دو بار رئال را قهرمان لالیگا کرده (1997 و 2007) دیشب از نزدیک ال‌کلاسیکو را تماشا کرد: «خوشحالم که برای اولین بار در برنابئو جدید حضور داشتم.»

برای سرمربی ایتالیایی، رئال مادرید تیم برتر بود: «من یک رئال مادرید تماشایی و فوق العاده را دیدم. همه بازیکنان با اشتیاق فراوان، همه با هم به یکدیگر کمک می کردند و سعی می کردند بازی‌ای که عقب افتاده بودند را برگردانند.»

او نقش آنچلوتی را هم تحسین کرد: «کارلو مربی ای است که می داند چگونه حرف های درست را به بازیکنانش بزند. در ال‌کلاسیکو من تغییراتی که در تیم ایجاد کرد را دوست داشتم. رئال در نیمه اول چندان خوب نبود و آنچلوتی سپس همه چیز را درک می کرد. تمام تغییرات او مثبت بودند.»

از طرفی او بارسلونای ژاوی را دوست نداشت: «من سبک بازی بارسا را دوست نداشتم. لمس توپ های بیهوده زیادی را دیدیم. آنها در نیمه اول در کرنرها خطرناک تر بودند. در نیمه دوم آنها یکی دو موقعیت داشتند اما نه زیاد. به نظر می رسید که بازیکنان کاملاً به ایده های مربی خود متقاعد نبودند و نمی دانستند چه باید بکنند.»

کاپلو در مورد صحنه مشکوک عبور توپ لامین یامال از خط دروازه گفت: «این غیرقابل قبول و شرم آور است که لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد در حالی که خاویر تباس ادعا می کند بهترین لیگ دنیا را دارند.»

دیگر خبرها

  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • استوری اورلین شوامنی با الهام از فیلم ماتریکس: به دنیای «رئال» خوش آمدید! + عکس
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • گل های بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا با گزارش عربی (لالیگا 2023/24)