Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مسعود امامی یگانه در بازدید از راه‌های روستایی اردبیل افزود: وضعیت راه‌های روستایی در این شهرستان چندان مطلوب نبوده و نیازمند مرمت و بازسازی هستند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات روستاهای اردبیل کمبود آشامیدنی است که آب و فاضلاب برای تامین آب روستاها دارای مشکل باید اقدامات اساسی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار استفاده بهینه آب توسط روستاییان شد و گفت: روستاییان باید در مصرف آب صرفه‌جویی کرده و از هدررفت آب جلوگیری کنند.

امامی یگانه با بیان اینکه خشکسالی بخش کشاورزی این شهرستان را تهدید می‌کند افزود: کشاورزان ضمن استفاده بهینه از آب در اراضی نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند تا در صورت بروز  خشکسالی  بخشی از خسارت ها از طریق صندوق بیمه کشاورزان جبران شود.

فرماندار اردبیل با اشاره به چرخه طولانی تصفیه و تامین آب برای شهروندان و هزینه بالای تامین آن برای دولت بیان کرد: : تنها ۱۵ درصد از هزینه آب آشامیدنی از مردم دریافت می شود و ضروری است با فرهنگ‌سازی و آموزش از هدررفت آب سالم جلوگیری کرد.

امامی یگانه با بیان اینکه  اجرای طرح‌های آبیاری مدرن علاوه بر تغییر شیوه کشت و افزایش راندمان تولید محصولات کشاورزی  زمینه مصرف بهینه آب در روستاهای اردبیل را فراهم می‌کند افزود: تامین آب سالم و پایدار اردبیل در دستور کار است که با جذب اعتبارات لازم این طرح‌ها اجرایی خواهد شد.

وی اجرای طرح هادی در روستا ها را یادآور شد و گفت: برای اجرای طرح هادی نیز امسال  ۵۰ میلیارد ریال هزینه می شود.

برچسب‌ها بهسازی راه ها اردبیل آب آشامیدنی اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهسازی راه ها اردبیل آب آشامیدنی بهسازی راه ها اردبیل آب آشامیدنی اعتبار طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد

داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بیمارستان نجف زاده اردبیل که با پیشرفت قابل قبولی در حال احداث است در روزهای پایانی سال گذشته از اعتبار ۸۴ میلیارد تومانی بهره مند شد.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر نیز ۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل ادامه داد: برای شبکه آبیاری سبلان ۲۰ میلیارد تومان و شبکه کشاورزی مغان نیز ۲۰ میلیارد تومان از این منابع ملی ابلاغ شده است.

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تالار اردبیل

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل در مورد تنها پروژه حوزه فرهنگی نیز گفت: برای تکمیل تالار شهر اردبیل ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت تا این پروژه زیربنایی حوزه فرهنگی و هنری نیز به سرعت تکمیل و راه اندازی شود.

شایقی اظهار کرد: در مجموع ۲۶۸ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از ۹۲ پروژه استانی در روزهای پایانی سال اختصاص یافت تا تحول خوبی را در این حوزه شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه ها عمدتاً در بخش زیرساخت شهرک های صنعتی، تکمیل سالن های ورزشی، واحدهای آموزشی نیمه تمام، طرح های صنعتی و تولیدی با اشتغال بالا، طرح های آبرسانی به روستاها و مناطق عشایری و … است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش مدیران دستگاه های اجرایی استان اردبیل تعداد زیادی از طرح های پیشران توسعه استان اردبیل در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم به سرانجام برسد.

کد خبر 6064243

دیگر خبرها

  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • خط‌کشی طولی ۲۰ هزار متر معابر حاشیه باغ فدک انجام شد
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی