Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال فنرباغچه در یک بازی تدارکاتی مقابل اسکرا بلخاتوف شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال فنرباغچه ترکیه که به تازگی سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران را به خدمت گرفته است در بازی تدارکاتی پیش از آغاز فصل جدید لیگ ترکیه برای برگزاری تورنمنت چهارجانبه تدارکاتی در لهستان حضور دارد.

فنرباغچه شب گذشته مقابل اسکرا بلخاتوف قرار گرفت و ۳ بر صفر شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۸ بر ۲۶ به سود اسکرا پایان یافت.  

سیدمحمد موسوی در این بازی موفق شد که دو امتیاز برای تیمش کسب کند. سرمربی فنرباغچه در این مسابقه بیشتر بازیکنان را بازی داد و برای همین مدت زمان حضور موسوی در زمین تنها یک ست بود.

میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در سال جاری برای اسکرا بازی می کند و این ملی پوش به تازگی به تمرین این تیم زیر نظر کواچ مربی سابق ایران ملحق شده است.

در پایان این رقابت، دیک کوی از تیم اسکرا با کسب ۱۹ امتیاز بهترین بازیکن زمین نام گرفت.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال سید محمد موسوی میلاد عبادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • واکنش عبادی‌پور به رد کردن پیراهن تیم ملی توسط موسوی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه