Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@02:18:41 GMT

40 کیلو حشیش در قزوین کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۱۱۱۵

40 کیلو حشیش در قزوین کشف شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری یک قاچاقچی و کشف 40 کیلو حشیش درعملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از قصد یکی از قاچاقچیان سابقه دار مبنی بر حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر  با یک دستگاه خودرو پراید به استان قزوین مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله ماموران در محور های ورودی "کرج- قزوین" مستقر شده و حین کنترل و رصد هوشمندانه خودروهای عبوری، خودرو پراید قاچاقچیان را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت، خودرو مذکور را در یکی از میدان های ورودی شهر قزوین متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در این عملیات ماموران طی بازرسی دقیق از خودرو توقیفی 40 کیلو حشیش کشف کردند که در این رابطه راننده خودرو دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی اظهار داشت: در پیگیری‌های اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یک قاچاقچی مواد افیونی قصد دارد از طریق یک دستگاه کامیون حامل تره بار، محموله مواد مخدر را از یک استان جنوبی به قزوین منتقل کند، بنابراین بررسی موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروها، کامیون موصوف با بار خیار، پیاز و گوجه فرنگی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با انتقال خودرو به یگان و در نتیجه بازرسی از آن، ۱۰۱ کیلو گرم تریاک در قالب ۱۱ بسته کشف و راننده دستگیر شد.

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081428

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز
  • بیش از ۶۰۴ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد
  • نزدیک به ۶۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد