Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار است بعد از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، با وزرای کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس در نیویورک دیدار داشته باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی بامداد یکشنبه برای سخنرانی در هفتادوششمین مجمع عمومی سازمان ملل، فلسطین اشغالی را به مقصد نیویورک ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، بنت که قرار است برای اولین‌بار به عنوان نخست‌وزیر این رژیم در سازمان ملل سخنرانی کند، در حاشیه این اجلاس با وزرای کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس و سران جوامع یهودی و صهیونیستی آمریکا نیز دیدار خواهد داشت.

این دومین سفر وی به آمریکا از زمان روی کار آمدنش به عنوان نخست‌وزیر تل‌آویو بود. بنت پیشتر در تاریخ ۲۷ آگوست به واشنگتن رفته و با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید دیدار کرده بود.

بر اساس این گزارش، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش پرواز به نیویورک در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران در فرودگاه به تلاش دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا برای حذف کمک ۱ میلیارد دلاری به سامانه‌های گنبد آهنین اسرائیل اشاره کرده و گفت آن‌ها گروهی کوچک، اما حراف هستند.

به نوشته تایمز اسرائیل، بنت در این‌باره مدعی شد: «گروه کوچک ضد اسرائیلی [در آمریکا]وجود دارد که سروصدای زیادی به راه می‌اندازد، اما آن‌ها شکست خوردند. در حال حاضر ما دیدیم نمایندگان مردم آمریکا با ۴۲۰ رأی موافق و ۹ رأی مخالف از تجهیز دوباره گنبد آهنین حمایت کردند».

وی سپس با تکرار ادعا‌های بی‌اساس درباره ایران و گروه‌های مقاومت گفت: «ما خودمان را با توجه به حرف‌های دیگران تعریف نمی‌کنیم، نه با توجه به ایران و نه فلسطینی‌ها. به سران آن‌ها توصیه می‌کنم که با مردم خودشان طرف شوند و وضعیت آن‌ها را بهبود بخشند، به‌جای اینکه نسبت به اسرائیل وسواس فکری داشته باشند».

پیش از این سفر نیز «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا درباره تحولات منطقه‌ای از جمله پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران و خروج آمریکا از افغانستان گفتگو کرده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کشور های حاشیه خلیج فارس نفتالی بنت سازمان ملل نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه مصر پیام ایران را به رژیم اسرائیل رسانده است

یک منبع آگاه در گفتگو با تسنیم خبر داد که در خلال تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر پیام هشداری جهت ارسال به رژیم صهیونیستی داده شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، یک منبع آگاه در گفتگو با تسنیم خبر داد که در خلال تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر پیام هشداری جهت ارسال به رژیم صهیونیستی داده شده است.

وی افزود: پس از تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر، سامح شکری با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تماس برقرار کرده است.

پیشتر اخباری منتشر شده بود که تهران از طریق قاهره پیام هشدار مهم به رژیم اسرائیل ارسال کرده است.

ایران بارها به رژیم صهیونیستی و حامیان او هشدار داده است که در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن منافع ایران، پاسخی فوری و سخت در انتظار اوست.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در رایزنی‌های دیپلماتیک خود با همتایانش از برخی کشورها این هشدار را داده است که در صورت تجاوز مجدد رژیم اسرائیل پاسخ ایران فوری، سخت و فراگیر خواهد بود.

ایران همچنین هشداری را به مقامات آمریکایی داده مبنی بر اینکه در صورت حمایت از رژیم صهیونیستی منافع این کشور در منطقه مورد هدف ایران قرار خواهد گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در نشستی با سفرا و نمایندگان خارجی مقیم در تهران با اشاره به رایزنی‌های خود با وزرای خارجه منطقه گفت: ما به‌دنبال هدف قرار دادن افراد و پایگاه‌های آمریکا در منطقه نیستیم، تأکید کردیم که ما هرگز از توسعه تنش در منطقه استقبال نکرده‌ایم، لیکن هشدار دادیم چنانچه از فضا و یا سرزمین کشورهای موردنظر آمریکا برای دفاع و حمایت جانبدارانه از تل‌آویو استفاده کند، ناچاراً پایگاه نظامی آمریکا در آن کشور مورد هدف قرار خواهد گرفت.

شکاف میان سران اشغالگران پس از پاسخ موشکی پهپادی ایرانواکنش عربستان به پاسخ موشکی پهپادی ایران به اسرائیلکمک 10 کشور به اسرائیل در رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • نخست وزیر ایرلند: اسرائیل انتقام را جایگزین منطق کرده است
  • اگر اسرائیل از پایگاه‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس به ایران‌ حمله کند آن پایگاه‌ها را خواهیم زد
  • نخست وزیر مالزی: حمله ایران به اسرائیل کاملا مشروع بود
  • گفت‌وگوی وزرای دفاع آمریکا و قطر درباره حمله ایران
  • ایهود باراک: نتانیاهو برای حفظ قدرت تحت تاثیر وزرای سلطه جو قرار دارد
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن
  • انتقال ۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی از بندر خمیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس
  • وزیر خارجه مصر پیام ایران را به رژیم اسرائیل رسانده است