Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، علیرضا سلیمی در رابطه با بررسی ایرادهای شورای نگهبان به طرح مجلس مبنی بر واردات خودروهای خارجی گفت: کمیسیون هنوز ایرادات شورای نگهبان به این طرح را در جلسه با اعضا مورد بررسی قرار نداده است. در ایرادات مطرح شده، شورای نگهبان خواستار شفاف‌سازی نحوه انتقال ارز برای واردات خودرو شده که این موضوع نیز باید اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیسیون صنایع و معادن مجلس تلاش می‌کند این ابهامات را رفع کند. باید ببنیم «بدون خروج ارز» به چه معناست؟ یکی دیگر از ایرادات شورای نگهبان به این طرح به اصل 110 است که به قوت خود باقی است، این با سیاست‌های اقتصادی مقاومتی مغایرت دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم ادامه داد: کمیسیون صنایع باید با حضور نماینده محترم شورای نگهبان پیرامون ایرادات وارد شده جلسه برگزار کند. باید ببینیم امکان رفع ایرادات وجود دارد یا خیر؟ اگر کمیسیون به این طرح اصرار ورزد و شورای نگهبان مخالفت داشته باشد طرح به مجمع تشخیص ارجاع می شود که مجمع هم مخالفت خود را با این طرح به صراحت اعلام داشته است. بنابراین باید کمیسیون با حضور دوستان شورای نگهبان گفتگو داشته باشد ببینیم امکان رفع ایرادات است یا نه؟

سلیمی در پاسخ به این سوال که به نظر شما ایرادات شورای نگهبان به این طرح قابل رفع است، گفت: من قبلا نظرم را گفتم که شورای نگهبان این طرح را رد می‌کند الان هم نظر من این است که رفع ایراد مشکل است و باید دید می‌شود تغییراتی به آن داد یا خیر.

نماینده مردم محلات در پاسخ به این سوال که در این چند روز اخیر خبری منتشر شده مبنی بر انکه مسدود شدن سرور فیلترشکن‌ها به علت اجرایی شدن طرح صیانت از فضای مجازی است، آیا این طرح به صورت آزمایشی در حال اجرایی شدن است؟ گفت: خیر چنین چیزی صحت ندارد و شایعه است. هنوز کمیسیون مشترک در رابطه با این طرح تشکیل جلسه نداده است.

کد خبر 628945 برچسب‌ها واردات خودرو بازار خودرو شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: واردات خودرو بازار خودرو شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان واردات خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوران بی پاسخ ماندن جنایات صهیونیست‌ها

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه) شورای نگهبان از عملیات وعده صادق رزمندگان اسلام قدردانی کرد و گفت: حمله شایسته چند روز گذشته فرزندان شجاع ملت مسلمان ایران که بر اساس اصل دفاع مشروع و منطبق بر موازین بین‌المللی در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت، جلوه پرفروغ دیگری از عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.   وی افزود: این اقدام موجب خوشحالی و دلگرمی آزادگان جهان و به ویژه مردم غزه شد. همچنین این اقدام دقیق، سنجیده و قاطعانه، مطالبه عموم مردم عزیز ایران بود و به همین دلیل با استقبال و همراهی چشمگیر مردم مواجه شد.   دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در تاریخ انقلاب اسلامی همواره حضور مردم، زمینه‌ساز موفقیت بوده است. تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر مشارکت مردم برای جهش تولید نیز برآمده از باور عمیق ایشان به نقش مردم است.   آیت‌الله جنتی ابراز امیدواری کرد که این رژیم غیرقانونی کودک‌کُش فهمیده باشد دوران بی‌پاسخ ماندن جنایاتش سرآمده و هر حرکت نابه‌جایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید.   وی با اشاره به سکوت این حامیان رژیم صهیونیستی در برابر جنایات اشغالگران گفت: همه کسانی که چشمان خود را به روی جنایات غیرانسانی صهیونیستها بسته‌اند بدانند که بر اساس سنت الهی، نابودی این رژیم ظالم حتمی است.   آیت‌الله جنتی در همین رابطه تاکید کرد: آنها که تمام موازین و قواعد بین‌المللی را پای جنایات رژیم صهیونیستی قربانی کرده‌اند، حاصلی جز سرافکندگی و خواری به دست نخواهند آورد.

دیگر خبرها

  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است
  • آیت‌الله جنتی: دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • پایان دوران بی پاسخ ماندن جنایات صهیونیست‌ها
  • غضنفرآبادی: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند /هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب وجود ندارد
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس