Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: مقاومت امروز سپر و شمشیر ملت فلسطین بوده و برای رسیدن به آزادی عزم و قدرت خود را جمع کرده است.

 از خبرگزاری آناتولی ترکیه، «اسماعیل هنیه»  در واکنش به شهادت جوان فلسطینی معترض به شهرک سازی در شهرک بیتا در جنوب نابلس بیان کرد: درگیری‌های قهرمانانه در بیتا و شهادت محمدعلی خبیصه، سه حقیقت را ثابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست این که مردم فلسطین نه مشروعیت اشغالگر بر این سرزمین و نه مشروعیت شهرک سازی‌ها را می‌پذیرد.

وی افزود: دومین حقیقت اتحاد ملت فلسطین در سنگر رویارویی و مقاومت است و سوم این که مقاومت گزینه راهبردی برای آزادی و کوتاه‌ترین راه برای بیرون راندن اشغالگر و بازگرداندن حقوق ما و بازگشت پناهندگان به سرزمین‌های اشغالی آنهاست.

هنیه بر پایبندی حماس به این وحدت و اهتمام جنبش به همراه همه گروه‌های فلسطینی به آن و مشارکت در میدان مقاومت و مقابله با رژیم اشغالگر تاکید کرد.

این مقام ارشد حماس اظهار داشت که مثلث طلایی مقاومت، وحدت و هویت برای این سرزمین و آنچه امروز بیتا مانند غزه و بیت المقدس ارائه می‌دهد، تأکیدی است بر این که هیچ آینده‌ای برای اشغالگر در سرزمین فلسطین وجود ندارد.

وی اضافه کرد که مردم فلسطین می‌توانند با پایبندی به وحدت و مقاومت خود، اشغالگری را ریشه کن کنند.

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین در شهر رام الله جمعه شب اعلام کرد که محمد علی الخبیصه فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

شهرک بیتا در جنوب نابلس چند ماهی است شاهد تظاهرات ضد شهرک سازی شهروندان این منطقه است که هر بار با حملات نظامیان صهیونیست روبه رو می‌شود. حملات نظامیان صهیونیست به تظاهرات بیتا تاکنون هشت شهید و صدها زخمی داشته است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که شهرهای اشغالی سدیروت و عسقلان و سایر شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه ارا در پاسخ به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی هدف حملات سنگین راکتی قرار داده است.

منابع محلی هم از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «نیر عام» و «مفلاسیم» در مرزهای شمالی نوار غزه خبر دادند.

این تحولات در حالی است که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در غرب شهر غزه چهار نفر شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

در حمله هوایی رژیم اشغالگر به یک خانه مسکونی در محله شیخ رضوان در شمال شهر غزه هم شماری شهید یا زخمی شدند.

کد خبر 6082165

دیگر خبرها

  • موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد
  • «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس
  • حمله موشکی مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» صهیونیست‌ها
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • برادرزاده هنیه هم به شهادت رسید + فیلم
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند