Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:09:11 GMT

ملت عراق عاملان نشست اربیل را مجازات می‌کند

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۱۵۱۲

ملت عراق عاملان نشست اربیل را مجازات می‌کند

به گزارش ایرنا از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، حجت الاسلام و المسلمین«اکرم الکعبی» در پیامی به برگزاری یک نشست سازشکارانه در اربیل عراق با هدف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و این نشست را اقدامی سفارشی و بی ارزش از سوی برخی افراد ناموجه و خیانتکار برای سازش با رژیم صهیونیستی خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق افزود:  چنین اقدامی تغییری در موضع‌گیری اصولی و تاریخی عراق در قبال مساله فلسطین و رژیم صهیونیستی اشغالگر ایجاد نمی‌کند.

الکعبی با تاکید بر اینکه خیانتکاران و سازشگران هیچ جایی در عراق ندارند، تصریح کرد: آنان در همه مقیاس ها مهدور الدم بوده و ملت عزّتمند عراق آنان را به سزای عملشان خواهد رساند.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء، دولت اقلیم کردستان را مسوول برگزاری چنین نشست خواند و افزود: همین عناصر صهیونیستی به واسطه خریدن افراد سست عنصر، چنین نشست‌های پوچی را برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد: عراق قلب تپنده مقابله با ظلم و اشغالگری و همچنین طلایه‌دار آزادسازی خواهد بود. قدس شریف نیز شعار و رمز مقاومت ما باقی خواهد ماند.

برچسب‌ها اکرم الکعبی اربیل کردستان رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اکرم الکعبی اربیل کردستان اکرم الکعبی اربیل کردستان رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای شمار کلی نظامیان صهیونیستی را که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی و آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند اعلام کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند.

همچنین بر اساس این بیانیه از مجموع این ۳۲۹۴ نظامی مجروح صهیونیست، ۱۵۸۳ نظامی در جریان حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه دچار آسیب شده‌اند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه ۵۱۲ نظامی صهیونیست به شدت زخمی شده‌اند و آسیب‌های جدی دیده‌اند.

همچنین بر اساس این گزارش، ۲۵۸ نظامی صهیونیست همچنان در حال درمان جراحات ناشی از نبرد میان مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی بیان کرد که از مجموع این ۲۵۸ نظامی صهیونیستِ زخمی، ۲۴ نفر دچار جراحاتی خطرناک شده‌اند.

کد خبر 6085808

دیگر خبرها

  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • عمار حکیم: جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای آتش‌بس کند
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • عملیات وعده صادق قدرت ایران را نشان داد/ مدافعان رژیم صهیونیستی باید مجازات شوند