Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران: بسیج رسانه استان ۱۱۴ برنامه در ۱۸ عنوان هم زمان با هفته دفاع مقدس اجرا می‌کند. - اخبار استانها -

عبدالمهدی حق‌‌شناس در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ساری، با بیان اینکه بیش از هزار خبرنگار در استان مازندران در قالب حدود 100 رسانه برنامه‌های هفته دفاع مقدس را پوشش می‌دهند اظهار داشت: 22 کانون بسیج رسانه در شهرستان‌های مازندران نیز 114 برنامه در 18 عنوان اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از رسانه‌های استان مازندران در بازتاب برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: ظرفیت رسانه‌ای استان مازندران بسیار بالا است و از همه خبرنگاران انتظار می‌رود تا برای بازتاب بهتر دست‌ آوردهای دفاع مقدس بیشتر تلاش کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران با اشاره به اینکه سومین مرحله جشنواره رسانه‌ای ابوذر هم زمان با هفته دفاع مقدس در مازندران رونمایی می‌شود افزود: این جشنواره فرصت مناسبی است تا اصحاب رسانه با ارائه تولیدات، سطح توانمندی خود را با دیگر رسانه‌ها به رقابت بگذارند.

حق‌‌شناس از تجلیل خبرنگاران دوران جنگ تحمیلی خبر داد و تصریح کرد: 5 خبرنگار رزمنده مازندران دوران دفاع مقدس تجلیل و قدردانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه توسط کانون بسیج رسانه شهرستان‌های مازندران، مستند شهدای رسانه استان تهیه می‌شود، افزود: تولیدات کانون‌ها در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران از تهیه تولید محتوا از رزمندگان دیروز و کارآفرینان امروز خبر داد و گفت: در راستای تحقق شعار سال از رزمندگانی که امروز در عرصه تولید و کارآفرینی فعال هستند مستند جهت نشر در رسانه‌ها تهیه می‌شود.

200 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در آران و بیدگل برگزار می‌شودسپاه ناحیه بقیه‌الله 300 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در شیراز برگزار می‌کندنمایشگاه «کربلای عرشیان» در قبله تهران برپا شد ؛ اجرای 160 ویژه برنامه دفاع مقدس در ری

حق‌‌شناس با اشاره به اینکه عکس نوشته دفاع مقدس توسط کانون‌های بسیج رسانه تهیه و در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد یادآور شد: جشنواره عکس و نقاشی دفاع مقدس و کربلا را به دلیل در پیش بودن اربعین تلفیقی برگزار  می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج رسانه استان استان مازندران هفته دفاع مقدس دفاع مقدس رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان

بعد از آن‌که دعای تحویل سال را خواندیم، بچه‌ها آرام نمی‌شدند. تلاش من هم برای آرام کردن آن‌ها بی‌فایده بود. با گریه و زاری عجیب می‌گفتند: «امام رضا (ع) برای ما هدیه فرستاده! آن را می‌بوسیدند و روی چشم خود می‌گذاشتند.»

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌ عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه قدس در دوران دفاع مقدس، در بخشی از کتاب تاریخ شفاهی خود به بیان خاطره‌ای کوتاه از حال و هوای رزمندگان در ایام نوروز در جبهه پرداخته که به مناسبت سال نو منتشر می‌شود:

«اولین عید نوروزی که در جبهه بودم، نوروز سال ۱۳۶۰ بود. رزمنده‌ها از حرم علی بن موسی‌الرضا (ع) هدیه‌ای آورده و در هتل پرشین مراسمی گرفته بودند.

بعد از آنکه دعای تحویل سال را خواندیم، بچه‌ها آرام نمی‌شدند. تلاش من هم برای آرام کردن آن‌ها بی‌فایده بود. با گریه و زاری عجیب می‌گفتند: «امام رضا (ع) برای ما هدیه فرستاده! آن را می‌بوسیدند و روی چشم خود می‌گذاشتند.»

چه حالی داشتیم آن شب و چه دعا و توسلی خواندیم. من آنجا این روایت را برایشان خواندم که کل یوم لایعصی الله فیه فهو عید (هر روزی که در آن معصیت نشود، آن روز عید است) و گفتم: بهترین دوران و بهترین عید برای شما، همینه که توی جبهه هستید.»

منبع:

موحد علوی، علیرضا، تاریخ شفاهی دفاع مقدس: روایت عبدالله حاجی صادقی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، تهران ۱۴۰۲، صص ۶۹، ۷۰

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • عقب‌گرد بزرگ جبلی به گذشته؛ سلبریتی گریزی جوابگو نبود همه سلبریتی‌ها مجری شدند!
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی