Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و دبیر ستاد کرونای استان مرکزی با اشاره به مصوبات جلسه مدیریت کرونای استان مرکزی گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا راهپیمایی اربعین در استان مرکزی تحت هیچ شرایط و عنوانی برگزار نخواهد شد.

جمالیان  افزود: در جلسه مدیریت کرونای استان مرکزی مقرر شد کلاس‌ها در مدارس روستایی حضوری باشدبرای کلاس اولی‌ها حضوری با نیمی از ظرفیت و برای سایر پایه‌های آموزشی کلاس‌ها غیر حضوری با استفاده از طریق نرم افزار شاد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او اضافه کرد: تا کنون ۹۰ درصد معلمان واکسینه شده اند و جمعیت ۱۵ تا ۱۸ ساله دانش آموزان هم واکسن در حال دریافت واکسن هستند و امید واریم با شتاب در روند واکسیناسیون مدارس از آبان ماه به صورت حضوری برگزار شود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: ۵ شهرستان استان مرکزی در وضعیت زرد، ۵ شهرستان در وضعیت نارنجی و دو شهرستان در وضعیت قرمز هستند و پشت سر گذاشتن ۵ پیک سهمگین کرونا هم کادر درمان را و هم مردم را خسته کرده است.

تاکنون ۷۰ درصد جمعیت هدف بالای ۱۸ سال استان مرکزی یک دوز واکسن را دریافت و ۳۲ درصد جمعیت هدف هم هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی اربعین استان مرکزی کرونای استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه داروی "وارفارین" در سراسر استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۱۵ هزار داروی وارفارین از ابتدای سال جاری در داروخانه‌های استان توزیع شد.

به گفته دکتر علی یادگاری از ابتدای سال بیش از ۱۵ هزار عدد داروی وارفارین در داروخانه‌های استان توزیع شد. این در حالی است که مصرف ماهانه وارفارین در استان ۱۰ هزار عدد است و با وجود توزیع چند برابری هنوز تا اشباع بازار فاصله داریم.

دکتر یادگاری افزود: با توجه به اینکه هیچگونه کمبودی در تهیه این دارو وجود ندارد و شرایط توزیع دارو در سطح استان مطلوب است، بیماران داروی وارفارین را به اندازه مصرف یک هفته تهیه کنند.

وارفارین از گروه دارو‌های ضد انعقاد خون است که موجب می‌شود خون راحت‌تر در رگ‌ها جریان پیدا کند.

سرپرست معاونت غذا و دارو نیز گفت: ظرفیت انبار داروخانه‌های استان برای سه تا چهار ماه آینده از شیرخشک مورد نیاز تکمیل است و امکان تهیه این قلم در داروخانه‌های استان به راحتی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما در اربعین ۱۴۰۳
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف
  • برخی مدارس و دانشگاه‌ های استان بوشهر غیرحضوری شد
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیر حضوری شد
  • ارائه داروی "وارفارین" در سراسر استان مرکزی
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • افزایش تسهیلات فرزندآوری
  • قدردانی از عملکرد مطلوب دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی