Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اسماعیل بلیده‌ای معاون فرماندار زرآباد  در کارگروه مشترک حمل‌ونقل جاده‌ای، آسیب‌های اجتماعی و شورای هماهنگی وقایع حیاتی زرآباد اظهارداشت: استقرار سریعتر دستگاه‌های اجرایی در این خطه به دغدغه همگان تبدیل شده به طوریکه مردم ناچارند برای انجام برخی امور اداری مسافت طولانی ۱۷۰ کیلومتری به شهرستان کنارک را بپیمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نیاز مبرم روکش مسیر زرآباد به کنارک به طول ۳۰ کیلومتر و اینکه برخی از روستا‌های ساحلی این شهرستان در بحث جاده مشکل دارند افزود: در برخی از روستا‌ها نیز زیرسازی جاده انجام شده و منتظر آسفالت این جاده‌های روستایی هستیم.

معاون فرمانداری زرآباد ادامه داد: متاسفانه در حوزه بهزیستی، این شهرستان اصلا دیده نشده و تا زمان استقرار این اداره در منطقه باید مشکلات این حوزه را با کمک یکدیگر برطرف کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد در زرآباد بیان کرد: علاوه‌بر راه‌اندازی این کمپ نیاز است اورژانس اجتماعی نیز در این شهرستان راه‌اندازی شود که پیگیر آن هستیم.

بلیده‌ای خاطرنشان کرد: بیشترین فاقدان شناسنامه در زرآباد مربوط به عشایر این شهرستان است که امیدواریم با توجه به راه‌اندازی اداره ثبت احوال این موارد نیز برطرف شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار

تهران - فرماندار شهرستان شهریار بر تسریع مکان‌یابی برای احداث آرامستان جدید در این شهرستان تأکید کرد.

علیرضا فاتحی‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: ضروری است تا بسترهای مناسب و مستعد استقرار آرامستان شناسایی و اقدامات لازم و ایجاد زیرساخت‌ها بر مبنای استانداردهای موجود و مصوب در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی در ادامه و در گفتگو با ایسنا افزود: در توسعه فضای کنونی و ساخت آرامستان جدید باید تمامی پیوست‌های شهرسازی اعم از اجتماعی، خدماتی، زیست‌محیطی، ترافیکی و سایر عوامل مدنظر قرار گیرد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

فرماندار شهرستان شهریار خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای پیگیری و تعیین تکلیف احداث آرامستان جدید با حضور تمامی دستگاه های مرتبط شد و تصریح کرد: تا جلسه بعد ضمن کارشناسی و انجام مطالعات لازم بر روی مکان های پیشنهادی جهت احداث آرامستان باید نتیجه نهایی برای عملیاتی کردن این پروژه  اتخاذ شود.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۲۱ هزار میلیارد ریالی سیلاب به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها