Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خنیفر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از تکمیل واکسیناسیون اعضای هیئت علمی، دانشجومعلمان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: همچنین برای واکسیناسیون نودانشجویان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و به زودی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال نظام آموزشی در دانشگاه فرهنگیان تلفیقی است، گفت: کلاس‌های درس در دانشگاه به صورت مجازی آغاز شده است؛ اما حضوری یا غیرحضوری بودن دانشجویان در آینده منوط به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان برای واکسیناسیون و آغاز حضوری کلاس‌های درس هیچ مشکلی ندارد؛ اما به دلیل پیروی از قوانین، کلاس‌های درس در مهرماه به صورت غیرحضوری است؛ ولی برخی از دروس مثل کاروزی حضوری برگزار می‌شود.

وی درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: هنوز تصمیم خاصی برای این موضوع گرفته نشده است.

ابلاغ احکام همسان‌سازی دانشگاه فرهنگیان منتظر مساعدت مسئولان

خنیفر در پاسخ به این پرسش که چرا احکام همسان‌سازی اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان ابلاغ نشده است، گفت: این احکام از هفته‌های پیش آماده شده ولی برای صدور آنها منتظر ابلاغ مسئولان مرتبط هستیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: مراحل سپری کردن احکام شامل تقنین، ابلاغ  و اجراست، که این احکام در مرحله ابلاغ باقی مانده و مسئولان به استادان دانشگاه فرهنگیان توجهی ندارند. وزیر علوم یا آموزش و پرورش یا رئیس سازمان برنامه و بودجه باید اجازه صدور احکام را به دانشگاه فرهنگیان ابلاغ کنند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان درباره ابلاغ نکردن اجازه صدور احکام توسط مسئولان تشریح کرد: مجلس شورای اسلامی زمان تصویب طرح همسان‌سازی، دانشگاه‌ها یا پژوهشگاه‌های وابسته به دستگاه‌های دولتی را شامل این طرح نکرد. در حالی که این تصمیم، اشتباه محض بوده است. 

وی با بیان اینکه اولویت فعالیت وزارت علوم، تحیقات و فناوری باید همان‌سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها باشد، گفت: مسئولان دانشگاه فرهنگیان برای پیگیری همسان‌سازی اعضای هیئت علمی با وزیر علوم سابق و فعلی، وزیر آموزش و پرورش سابق و سرپرست جدید و رئیس سابق و فعلی سازمان برنامه و بودجه، رئیس مجلس شورای اسلامی جلساتی را برگزار کردند، که بدون نتیجه بوده است.

خنیفر اضافه کرد: تمامی مسئولان مربوطه می‌گویند، همسان‌سازی حق اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان است؛ اما از یک ابلاغ ساده برای صدور احکام دریغ می‌کنند. 

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود 80 هزار عضو هیئت علمی در کشور مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد حقوق بیشتر آنها همسان‌سازی شده است. متاسفانه احکام استادان دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی، پژوهشگاه تعلیم تربیت و سازمان پژوهش همچنان صادر نشده است.

خنیفر با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به همسان‌سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: این بی‌توجهی باعت ایجاد دلخوری و دلسردی استادان می‌شود و با توجه به اینکه آنها  در پردیس‌های این دانشگاه واقع در 31 استان کشور فعالیت می‌کنند، منجر به ناآرامی و التهاب در پردیس‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1112406 برچسب‌ها دانشگاه فرهنگیان همسان سازی حقوق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه دانشگاه فرهنگیان همسان سازی صدور احکام سازی حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از رئیس دادگاه خلاق بخش سراجو در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی پیشکسوتان راهداری آذربایجان شرقی و اعضای جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان، با حضور در دادگاه بخش سراجو از آقای طاهر انوری به خاطر صدور ۱۰۰ حکم جایگزین حبس برای تامین رنگ جهت خط کشی راه‌های روستایی و علایم برای جاده‌های اصلی مراغه قدر دانی کردند.

اعضای این انجمن هرکدام در سخنان جداگانه با اشاره به مشکلات را‌های روستایی و شهری از دستگاه قضایی خواستند در صدور احکام و جرایم جایگزین حبس برای افزایش ایمنی راه‌ها، ادارات راهداری شهرستان‌ها را مساعدت کنند.

مدیرعامل انجمن جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان گفت: تصمیمات این چنین موجب افزایش ایمنی در راه‌های استان و کاهش تصادفات خواهد شد.

منظوری افزود: رییس دادگاه بخش سراجو تصمیم شجاعانه‌ای در صدور این احکام گرفته است.

عضو هیات مدیره این انجمن نیز با قدر دانی از اقدام شایسته آقای انوری افزود: این اقدام شایسته برای فرهنگ سازی عامل افزایش ایمنی راه‌های و رانندگان خواهد بود.

اثنی عشری گفت: تفکر رئیس دادگاه برای صدور حکم جایگزین برای افزایش ایمنی راه‌ها یک کار بزرگ و بسیار ارزشمند است.

وی اضافه کرد: اقدامات این چنین موجب کاهش تصادفات خواهد شد.

رئیس دادگاه سراجو گفت: با افزایش وسائط نقلیه توجه به راه‌های روستایی و افزایش ایمنی بسیار ضرورت دارد.

انوری افزود: سال گذشته از محل احکام جایگزین حبس حدود ۳۰۰ میلیون تومان برای خط کشی، ایجاد گاردیل و علایم راهنمایی هزینه شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر ایمنی راه‌ها در این دادگاه برای توسعه و تجهیز مدارس احکام جایگزین حبس صادر شده است.

معاون توسعه راه‌های استان نیز در این جلسه با قدر دانی از رئیس دادگاه شهر سراجو، گفت: راهداری از رای‌های قضات دادگستری برای ایمنی راه‌ها استقبال و در این کار مشارکت می‌کند.

رسول زاده با اشاره به محدود بودن اعتبارات دولتی افزود: این طرح از مراغه شروع شده و در استان می‌تواند به یک فرهنگ تبدیل شود.

فعالیت این جمعیت از سال ۹۰ با هدف ارتقای فرهنگ رانندگی و ایمنی راه‌های استان تشکیل و از طریق این انجمن دوره‌ها آموزشی برای رانندگان وانت و موتور سواران برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • حقایق نسل‌کشی غزه با صدور احکام بین‌المللی علیه نتانیاهو آشکارتر می‌شود
  • باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • تجلیل از رئیس دادگاه خلاق بخش سراجو در مراغه
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟