Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر همه ما لازم است که ارزش والای هفته دفاع مقدس را به نحو مطلوب گرامی داشته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز (یکشنبه) در یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فرارسیدن اربعین حضرت اباعبدالله (ع) اظهار کرد: کربلا در روز اربعین میعادگاه عاشقان حسینی از اقصی نقاط جهان است و امیدواریم نام ما جاماندگان از این واقعه نیز در زمره زوار اربعین ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هفته دفاع مقدس قرار داریم و بر همه ما لازم است که ارزش والای این هفته به نحو مطلوب گرامی داشته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید از روز گذشته، تصریح کرد: امیدواریم دولت مردمی و انقلابی شرایط لازم برای آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها را فراهم کند تا دانش‌آموزان و دانشجویان با نشاط و بازدهی بیشتری به تحصیل ادامه دهند.

وی اظهار امیدواری کرد: تلاش مردم و دولت پایانی بر مشکلات دو سال گذشته ناشی از کرونا بوده و شرایط مطلوب اجتماعی میان جامعه جهانی و مردم ایران باردیگر بازگردد.

نورصالحی به شهادت علی لندی، نوجوان فداکار ایذه‌ای نیز اشاره و خاطرنشان کرد: او جان خود را فدای دو تن از هم‌وطنان کرد و با موافقت مقام معظم رهبری به عنوان شهید قلمداد می‌شود.

وی شهادت این دانش آموز را به جامعه دانش آموزی کشور تبریک و تسلیت گفت.

کد خبر 524795

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان شورای شهر اصفهان دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فرمانده لوتی‌ها» مستند شد

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام علی رویین تن، این مستند به فرمانده گردان میثم، سید ابوالفضل کاظمی فرمانده گردان لات‌های دفاع مقدس می‌پردازد. مردی که از هشت سال دفاع مقدس هشتاد سال حکایت داشت و طوطی شیرین شکن روایت های دلنشین جنگ بود.
رویین تن افزود: او در تمام هیات‌ها ،زورخانه‌ها و مراسم‌ها از بچه های جنگ می گفت و چه شیرین می گفت.آخر هم پای بساط امام حسین(ع) شربت شهادت را لاجرعه سرکشید.

به گفته کارگردان فیلم دلشکسته ، او کبوترها را یاران حسین (ع) می‌دانست و پرواز را از کبوترها آموخته بود.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس
  • فرمانده گردان لوتی‌های دفاع مقدس کیست؟ |‌ عکس
  • «فرمانده لوتی‌ها» مستند شد
  • درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری
  • عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • ضرورت تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد آتش‌سوزی انبار دخانیات
  • نخل‌های قصر شیرین، نمادی از ایستادگی ایران در طول دفاع مقدس + فیلم