Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@16:10:38 GMT

۲۰۰ قطعه زمین به بومیان «هنگویه» بستک واگذار شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۱۶۳۵

۲۰۰ قطعه زمین به بومیان «هنگویه» بستک واگذار شد

احمد جباری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جلسات متعددی با حضور فرماندار، معاونین فرماندار، اعضای شوراهای شهر و روستای شهرستان بستک برای بررسی و حل مشکلات مناطق مختلف شهرستان بستک برگزار شد.

وی با اشاره به بازدید از منطقه «پای تاوه» از توابع شهرستان بستک، عنوان کرد: در این منطقه یک مدرسه قدیمی وجود دارد که تصمیم گرفته شد برای ارتقاء سیستم آموزشی منابعی از سوی اداره کل نوسازی مدارس، برای نوسازی این مدرسه در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان ابراز داشت: پوشش آنتن در این منطقه با مشکل روبرو است و پیگیری‌های لازم برای پوشش تلفن همراه باید انجام شود.

جباری ضمن تاکید بر اهمیت پوشش آسفالت معابر این منطقه، تصریح کرد: احداث چمن ورزشی «پای تاوه» در دستور کار قرار دارد و اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان باید برای اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به مطالبات نمایندگان مردم منطقه «گزه»، اظهار کرد: اختصاص زمین چمن مصنوعی و پوشش تلفن همراه از جمله این مطالبات است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از «هنگویه» تشریح کرد: دال پل این منطقه با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال تهیه شد.

جباری ادامه داد: احداث دیوار حفاظتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و واگذاری ۲۰۰ قطعه زمین به جوانان بومی منطقه از دیگر اقداماتی است که با پیگیری‌های مختلف در این منطقه انجام شده است.

وی ادامه داد: با رایزنی‌هایی که با استاندار هرمزگان انجام شد مقرر شد که پنج میلیارد ریال اعتبار برای جابجایی تیرهای برق جناح در نظر گرفته شود و اداره برق با همکاری شهرداری جناح نسبت به جمع آوری تیرها اقدام کنند تا عملیات آسفالت مسیر با کم‌ترین زمین به اتمام برسد.

کد خبر 5313461

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی احمد جباری بستک هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی بوشهر ایلام واکسن کرونا بازگشایی مدارس دفاع مقدس آمار کرونا دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان

استاندار سمنان از افتتاح بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در این استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی دقایقی پیش در جمع مردم شاهرود اظهار داشت: جشن افتتاح و واگذاری 2 هزار و 58 واحد مسکونی و یک‌هزار و 158 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود با حضور رئیس‌جمهور صورت گرفت.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم شاهرود از رئیس جمهور افزود: قدردان مردم شاهرود هستم که استقبال شایسته‌ای از رئیس‌جمهور انجام دادند.

وی گفت: یکی از برنامه‌های سفر، برپایی جشن واگذاری زمین برای طرح جوانی جمعیت است و بیش از 60 هزار واحد مسکونی ان‌شاالله واگذار می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه 30 هزار واحد در ایوانکی و 30 هزار واحد در سمنان و شهرستان‌های تابعه واگذار می‌شود؛ گفت: نزدیک 3 هزار و 766 واحد در سطح شهرهای استان در حال ساخت است.

هاشمی گفت: 5 هزار و 370 نفر واجد شرایط تحویل زمین رایگان بودند که از این تعداد یکهزار و 732 قطعه تحویل‌شده و امشب هم با حضور رئیس‌جمهور یک هزار و 158 قطعه تحویل خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مجموع 2 هزار و 890 قطعه در سطح استان از قبل و امشب واگذار می‌شود.

استاندار سمنان افزود: با حمایت‌های خوب وزیر مسکن صد درصد منازل احداثی در دامغان ویلایی هست و اهتمام داریم زمین‌های واگذاری باقی‌مانده نیز در سطح استان ویلا سازی شود.

هاشمی گفت: در هشت نقطه از استان طرح واگذاری به‌صورت هم‌زمان و وبیناری انجام و تحویل خواهد شد و در شورای عالی مسکن در بحث نهضت ملی مسکن نیز اتفاقات خوبی افتاده است.

وی افزود: مقرر شد تا انبوه‌سازان نیز از مصالح ساختمانی برخوردار شوند.

انتهای پیام/361/.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی و یک‌هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در استان سمنان 
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • ۱۱۵۸ قطعه زمین در استان سمنان به متقاضیان واگذار شدند
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در روستاها واگذار می‌شود
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در تهران
  • سرریز شدن سد بستک در هرمزگان
  • واگذاری ۴۶۰ زمین در ادامه‌ اجرای طرح ملی مسکن در بردسیر
  • زباله فضایی سقف خانه‌ای در ایالات‌متحده را سوراخ کرد
  • تحویل ۹۰۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شهر امیرکبیر