Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@08:21:46 GMT

«محمود شالویی» سرپرست معاونت امور هنری شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۱۶۹۲

«محمود شالویی» سرپرست معاونت امور هنری شد

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمود شالویی آمده است:

«با تشکر از جناب آقای سیدمجتبی حسینی به پاس خدمات و زحماتی که  در دوره مسئولیت خود به عنوان معاون امور هنری داشته‌اند، جناب‌عالی را که از مدیران خوشنام و باسابقه در آن‌ حوزه می‌باشید تا تعیین معاون جدید امور هنری و با حفظ سمت مشاور وزیر و مدیرکلی حوزه وزراتی به عنوان «سرپرست معاونت امور هنری» منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار دارم تا زمان انتصاب جدید به نحو شایسته‌ای آن معاونت را سرپرستی نموده و با جامعه هنری و مسئولان مربوطه تعامل لازم را ایفا نمائید.

از درگاه خداوند بزرگ ادامه توفیقات‌تان را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.»

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در لوح جداگانه ای از زحمات سید مجتبی حسینی قدردانی کرد. حسینی که از سال ۱۳۹۶ تاکنون معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را برعهده داشت، با درخواست رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی به این مجموعه خواهد رفت.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقام معظم رهبری محمود شالویی سیدمجتبی حسینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقام معظم رهبری محمود شالویی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقام معظم رهبری محمود شالویی سیدمجتبی حسینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی فرهنگ و ارشاد اسلامی امور هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، نشست تعاملی وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و اقتصاد، با محوریت راهکارهای تحقق شعار سال، شب گذشته در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

در این نشست وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و اقتصاد، از رونمایی یک سند تعاملی مشترک بین دو وزارتخانه در راستای هم افزایی هر چه بیشتر فرهنگ و اقتصاد در آینده نزدیک خبر دادند.

اسماعیلی گفت: سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • برداشت گندم امروز رسماً آغاز شد
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان منصوب شد
  • جزئیات برگزاری شب شعر انقلاب اسلامی