Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار بوشهر با گرامیداشت شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: امروز اگر در این مجلس باشکوه حضور داریم، باید بدانیم که همه ما مدیون خون پاک شهدایی هستیم که این امنیت و آبادانی را به ما هدیه کردند.

وی اضافه کرد: در استانی خدمت کردم که دارای چهره‌های نورانی است که منشأ خدمت بوده و افتخاری بوده که چند سال را در این استان به خدمت پرداختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سابق بوشهر بیان کرد: بوشهر استانی کم‌حاشیه، استان کار و تلاش است و در سخت‌ترین شرایط که تحریم‌های ظالمانه بر کشور اعمال شده بود و در شرایط کرونا شاهد کارهای خوبی در این استان بودیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما این بوده که آرامش مناسبی را در استان بوشهر داشته باشیم، تصریح کرد: به خاطر آبادانی استان بوشهر بر بسیاری از مسائل گذشتیم و برای توسعه و پیشرفت استان تلاش کردیم.

گراوند نقد منصفانه را بسیار مهم و راهگشا دانست و ادامه داد: امیدواریم قلم‌بدستان به این امر مهم توجه داشته باشند و به مسئولان کمک کنند.

وی تاکید کرد: در دورانی که در بوشهر مشغول به کار بودیم ۱۰۶ ملاقات با اعضای دولت، ۴۷۱ مورد معاونین وزرا و رؤسای سازمان‌ها داشتم و دو مورد با رئیس مجلس دیدار و گفت‌وگو داشتم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: اجازه ندادیم یک ریال عوارض آلایندگی از استان بوشهر خارج شود. مردم بوشهر از استاندار انتظار داشتند که مدافع تمام قد مردم باشند و این را انجام دادیم. دنبال تحقق عدالت بودیم.

وی با اشاره به اینکه آب را به عنوان یک اولویت در دستور کار داشتیم گفت: کاهش ۳۰ درصدی وابستگی استان بوشهر به منابع خارج از استان یکی از اقدامات مهمی است که در دستور کار بود و به زودی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

گراوند با اشاره به اینکه ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه آب استان بوشهر طرح اجرا کردیم، تاکید کرد: سد باغان و دشت پلنگ در دست اجرا است.

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات عبدالکریم گراوند، احمد محمدی‌زاده به عنوان استاندار بوشهر معارفه شد.

کد خبر 5313514

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالکریم گراوند بوشهر استانداری بوشهر هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی بوشهر ایلام واکسن کرونا بازگشایی مدارس آمار کرونا دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در مراسم روز ارتش در بوشهر هم ضمن تبریک روز ۲۹ فروردین، نقش مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران در توفیقات کشور را بیان و خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۴ دهه اخیر در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، نظامی و فناوری، حضوری فعال و چشمگیر داشته و بازخوانی دستاوردهای ارزشمند ارتش، امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در عملیات تاریخی وعده صادق نیز، ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقش پشتیبانی خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد تا شاهد اقتدار نظام اسلامی در جهان باشیم.

استاندار بوشهر ابراز کرد: حماسه آفرینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، بر هیچکس پوشیده نیست و باید نقش و جایگاه ارتشیان سلحشور، تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

کد خبر 6080725

دیگر خبرها

  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • بانک تجارت؛پیشتاز در تسهیلات تکلیفی
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج از کشور در اختیار گردشگری قرار گیرد
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج مسافر از کشور در اختیار ما قرار گیرد
  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد
  • عوارض خروج از کشور در سال ۱۴۰۳
  • تلاش برای کاهش آلایندگی نیروگاه شازند اراک