Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@11:48:13 GMT

حمله نژادپرستانه به یک زن محجبه در اتریش

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۱۷۲۹

حمله نژادپرستانه به یک زن محجبه در اتریش

به گزارش جماران، یک زن محجبه در وین، پایتخت اتریش هدف حمله نژادپرستانه قرار گرفت، روسری از سرش کشیدند و صورتش آسیب دید.

«برا بولات» زنی محجبه در وین، پایتخت اتریش که در یک اتوبوس شهری توسط زن دیگری هدف حمله نژادپرستانه قرار گرفت، در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی این حادثه را تشریح کرد.

او درباره این حمله نژادپرستانه که دیروز رخ داد، گفت: سوار اتوبوس بودم که زنی به من نزدیک شده و هر چند اهل ترکیه نبوده، بلکه اتریشی هستم به من گفت «برو ترکیه».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرف‌هایش را نشنیده گرفتم و به قسمت جلوی اتوبوس رفتم. ولی آن زن راحتم نگذاشت. با سخنان توهین‌آمیز و نژادپرستانه به من حمله کرد.

بولات ادامه داد: آن زن به صورت من تف کرد و به دنبال آن، از اتوبوس پیاده شدم؛ چون ممکن بود به کرونا مبتلا باشد. او هم به دنبال من آمده و روسری‌ را از سرم بسیار محکم کشید که بر اثر آن سوزنی که با آن روسری‌ام را بسته بودم، زیر چانه‌ام را زخمی کرد. ولی او به رغم این اتفاق، دست از آزار من بر نداشت. فریاد زدم. اما آن زن به حملات خود ادامه داد و وقتی موبایلم را بیرون آورده و شروع به گرفتن فیلم کردم، دست از آزار من برداشته و به آن سوی خیابان رفت.

او گفت: در پی این حمله نژادپرستانه پیش پلیس رفتم و از او شکایت کردم. تحقیقات قانونی درباره این زن آغاز شد.

بولات افزود: متوجه شدم که بسیاری از زنان محجبه توسط همان زن به شکل مشابهی مورد تعرض قرار گرفته‌اند. باید این اقدام پاسخی داشته باشد. این غیرقابل قبول است که این زن آزادانه به دیگران آسیب می‌زند.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا نژاد پرستی نژادپرستی در اروپا افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا حمله نژادپرستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۰۳ اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مهدی فعالی اظهار کرد: این تعداد شامل ۱۴ اتوبوس، ۱۴ مینی‌بوس و ۵ اتوبوس پیشرو که عمدتاً نو است که مجموعه ناوگان حمل و نقل درون شهری یزد اضافه می‌شود و میانگین عمر ناوگان را کاهش می‌دهد.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۱۰۳ اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد فعال بوده در حالی که نیاز شهری یزد ۱۵۰ اتوبوس است. این کمبود اتوبوس موجب شده زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد سطح شهر زیاد شود.

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • تصاویر تجمع زنان محجبه تهرانی در حمایت از حجاب
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • فیلم لجبازی و دعوای اتوبوس و پژو در جاده‌های ایران
  • (تصاویر) تجمع بانوان محجبه در حمایت از عفاف و حجاب در تهران
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • روایت مادری که محجبه شد/ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده!
  • اهدا روسری‌های رنگی و دخترانه به دختران بی‌حجاب توسط پلیس | رفتار دوستانه پلیس با زنان و دختران را ببینید
  • فعالیت ۱۰۳ اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد