Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعید جمشیدی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: توزیع این میزان سوخت سی‌ان‌جی در استان مرکزی صرفه‌جویی ۷۲ میلیون لیتری بنزین را در پی داشته است که اقدام ارزشمندی در راستای  حفظ منافع ملی محسوب می‌شود. 

وی با بیان اینکه سه هزار خودروی عمومی این استان امسال با ثبت در سامانه متقاضیان به‌ صورت رایگان گازسوز شد، ادامه داد: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی (وانت، تاکسی، نیسان و کامیونت) با هدف مدیریت مصرف بهینه و تلاش در حفظ محیط زیست در این استان از خرداد ماه پارسال کلید خورد که تا کنون سه هزار خودرو در استان گازسوز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منظقه استان مرکزی اظهار داشت: مراحل ثبت‌نام و اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خوردروهای عمومی استان مرکزی در تمامی مقاطع رایگان است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه gcr.niopdc.ir  نسبت به این امر اقدام کنند.

جمشیدی اضافه کرد: بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال در کل کشور برای دوگانه سوز کردن یک میلیون و ۶۴۰ هزار خودرو پیش‌بینی شده و برای هیچ استانی سهمیه مشخص نشده و اولویت با متقاضیانی است که زودتر در سامانه ثبت نام کنند.  

وی با بیان اینکه چهار مرکز در استان برای گازسوز کردن خودروهای عمومی این استان تجهیز شده‌اند، گفت: به‌طور متوسط گازسوز کردن هر خودرو حدود ۱۰۰ میلیون ریال هزینه دارد که از منابع طرح پرداخت می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منظقه استان مرکزی گفت: متقاضیان با وارد شدن در سامانه و ثبت شماره ملی و تلفن همراه خود در نوبت قرار می‌گیرند و براساس آدرس و محل زندگی مالکان خودرو درخواست آن‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

بیش از ۸۰۰ نفتکش در شرکت ملی پخش‌فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

۶۲ جایگاه سی‌ان‌جی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی نفت گاز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی نفت اراک استان مرکزی نفت گاز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.     سرهنگ محمد چراغ افزود: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص های غیرمجاز می کرد که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.   وی اضافه کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی