Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:21:34 GMT

اعتراف آنچلوتی؛ خیلی خوب نبودیم

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۱۷۸۸

اعتراف آنچلوتی؛ خیلی خوب نبودیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعتراف کرد تیمش برابر ویارئال فوق العاده نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در شرایطی برای ویارئال به تساوی بدون گل دست یافت که تیبو کورتوا در چند صحنه درخشان ظاهر شده و دروازه این تیم را نجات داد. کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید در پایان این دیدار مدعی شد این تیم اگرچه برابر ویارئال خیلی درخشان ظاهر نشده، اما باید به مسیر خود ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارلو آنچلوتی گفت: "امشب بهترین شب ما نبود و ما بهترین بازی خود در این فصل را ارائه ندادیم. ویارئال بارها دروازه بان ما را به زحمت انداخت و در طول مسابقه دقایق دشوار زیادی را متحمل شدیم، اما ما به راه خود ادامه می دهیم.

 

 

لوکا مودریچ و کاسمیرو مجبور بودند بخش زیادی از زمین را پوشش دهند و اگر خیلی خوب ظاهر نشدند دلیلش خستگی نبود. وقتی بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور، ادن هازارد، مارکو آسنسیو، ایسکو یا کریم بنزما در ترکیب حضور دارند، دو هافبک میانی وظیفه سنگینی داشته و باید خیلی تلاش کنند.

 

حضور فدریکو والورده در پست دفاع راست؟ من از عملکرد این بازیکن در این پست راضی بودم و فده والورده می تواند در هر بخشی از زمیت بازی کند. از نظر من پست تخصصی او مدافع راست نیست، اما من به نفوذ بازیکنان رو به جلو زیادی نیاز داشته و سعی کردم مارکو آسنسیو را نیز در بین خطوط قرار دهم.

 

ما به دنبال  پیروز شدن در نبردهای های یک به یک بوده و ارسال هایی هم روی دروازه ویارئال داشتیم، اما حریف بازیکنان قدبلند زیاد داشته و البته حرکت توپ را نیز به خوبی اداره کرد. در کل از عملکرد تیم راضی نیستم، زیرا بازیکنانم برای کسب پیروزی تلاش کردند و در نیمه دوم تیم بهتری بودیم. ادن هازارد نیز نمایش خوبی داشت و در دیدارهای بعدی رئال مادرید نیز در ترکیب قرار خواهد گرفت."

کارلو آنچلوتی (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید کارلو آنچلوتی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!

آنچلوتی به هر طریق ممکن، تیمش را راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان کرد

طرفداری | شب گذشته (چهارشنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید در ضربات پنالتی منچسرسیتی را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

بر اساس داده‌های آماری، اگر منچسترسیتی در تقابل دیشب رئال مادرید را شکست می‌داد، به دومین تیم تاریخ فوتبال تبدیل می‌شد که کهکشانی‌ها را در دو فصل متوالی، از لیگ قهرمانان اروپا حذف می‌کند؛ با این حال، این اتفاق رخ نداد و کارلو آنچلوتی تیمش را به هر طریق ممکن، راهی نیمه‌نهایی کرد.

تنها تیمی که موفق شده رئال مادرید را طی دو فصل متوالی از لیگ قهرمانان حذف کند، آث میلان است. روسونری در فصول 1988/89 و 1989/90 به این مهم دست پیدا کرده‌ بود. جالب است بدانید که یکی از بازیکنان آن میلان رویایی، کارلو آنچلوتی بود، سرمربی فعلی رئال مادرید. به عبارت دیگر، کارلو آنچلوتیِ مربی مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!

کارلو آنچلوتی، زمانی که برای میلان بازی می‌کرد

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • تقلید واکنش‌ها و عکس‌العمل‌های کارلو آنچلوتی بر روی نیمکت رئال مادرید / ویدیو فان
  • کاسمیرو: آنچلوتی وقتی فهمید رئال مادرید را ترک می‌کنم گریه کرد
  • واکنش کارلو آنچلوتی به پنالتی رودیگر و صعود رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ۱۰ بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی؛ آنچلوتی به رکورد گواردیولا رسید
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • وضعیت کارلو آنچلوتی پس از سوت پایان بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / انیمیشن فان
  • کارلو آنچلوتی متخصص حذف پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان اروپا
  • آنچلوتی: همه فکر می‌کردند رئال مادرید مرده‌است؛ این تنها راه پیروزی مقابل منچسترسیتی بود
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید