Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا رضایی  معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان این که در این نمایشگاه ۴۵ اثر از هنرمندان کشوری و استانی با موضوع دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است، گفت: آثار این نمایشگاه در ۳ بخش شامل ۱۵ اثر از مستندات دوران دفاع مقدس که توسط بیناد روایت فتح در تهران تهیه شده است، ۱۵ اثر از رزمندگان دفاع مقدس استان و ۱۵ اثر نیز از مجموع آثار هنرمندان خراسان شمالی که در جشنواره بسیج شرکت کرده اند، انتخاب و در معرض نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

نمایشگاه امیر دل‌ها در فرهنگسرای فاروج برپا شد

رضا رضایی اضافه کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار را از امروز تا ۷ مهر ماه به مدت ۵ روز و در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و از ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در نگارخانه بجنورد به تماشا بنشینند.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پس از برگزاری موفق دومین نمایشگاه «ماه دوم» که در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ با استقبال خوب هنرمندان شاخص و شهروندان، روبرو شده بود، سومین نمایشگاه «ماه دوم» با کیوریتوری محمدعلی سعیدی زیر نظر مدیریت هنرهای تجسمی و امور موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

سومین نمایشگاه «ماه دوم» در اردیبهشت ۱۴۰۳ با مشارکت هنرمندان مطرح و نمایش منتخبی از آثار ۳۰ هنرمند معاصر شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۶ در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه تا ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۷ و پنج‌شنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۲ به غیر از ایام تعطیل دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه آثاری از : ناصر اویسی/ رضا بانگیز/ اردشیر بروجنی/ بهمن بروجنی/صادق بریرانی/ طاها بهبهانی/صادق تبریزی/ بهنام جلالی جعفری/ هادی جمالی/مهدی حسینی/ ابراهیم حقیقی/ مصطفی خزایی/کامبیز درمبخش/محمدعلی سعیدی/ هوشنگ سیحون/ پرویز شاپور/ منیژه صحی/ امیر شاهرخ فر یوسفی/ منصور قندریز/ عباس کیارستمی/ مارکو گریگوریان/ مرتضی گودرزی دیباج / حسین محجوبی / اردشیر محصص/ ایراندخت محصص/ بهمن محصص/ مرتضی ممیز/ بهداد نجفی اسدالهی/ احمد نصرالهی/ رضا هدایت در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۹۶۰۴۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • استفاده از هنرمندان برای معرفی تاریخ در مناطق کم‌برخوردار