Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط فصل جدید ذوب آهن با اضافه شدن نفرات و کادرفنی جدید اظهار داشت: تیم ما در دوسال اخیر شرایط خوبی نداشت. دوران خیلی سختی را تحمل کردیم و برای ما دو سال خیلی بد بود. خداراشکر امسال در کوتاهترین زمان سرمربی تیم انتخاب و بازیکنان جدید جذب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود 90 درصد تیم تغییر کرد و طبیعتا تیمی که نتیجه نگیرد محکوم به تغییرات است.

وی افزود: مهدی تارتار هرکجا کارکرده کارنامه خیلی خوبی دارد. امیدوارم بتوانیم به او کمک کنیم و سال خوبی را پشت سربگذاریم. تلاش می‌کنیم ذوب آهن همیشگی را بسازیم. می‌دانم این مساله زمان براست اما می‌توانیم همه در یک جهت حرکت کنیم و با کمک هم رفته رفته این کار را انجام بدهیم و ذوب آهن را به روزهای خوبش برگردانیم.

کاپبتان ذوب آهن در مورد اینکه آیا جدایی تعدادی از بازیکنان فصل گذشته در روند این تیم تاثیر گذار است، گفت: مهمترین مشکلی که در دو سال اخیر داشتیم این بود که بازیکنان خیلی خوبی از ما جدا شدند. بازیکنانی به تیم‌های بزرگ رفتند و چهره شدند. بازیکن نسبتا خوبی هم جایگزین نشد.

وی تصریح کرد: همه مقصر را بازیکنان می‌دانند اما همان زمان هم که تیم نتیجه می‌گرفت می‌گفتم تصمیم گیرندگان تیم نقش زیادی در آن دارند. الان هم که می‌گویم در این دو سال تیم نتیجه نگرفته، عمده ترین دلیلش این است که از طرف باشگاه به خوبی حمایت صورت نگرفت. بازیکنان خوبی از ما جدا شدند و بازیکن خوبی جایگزین نشد. تغییرات زیاد به خصوص در مورد بازیکنان خوب و کلیدی تبعات دارد و تیم برای اینکه شرایط خوبش را پیدا کند، به زمان نیاز دارد.

حدادی‌فر در مورد اینکه با توجه به اردو و بازی‌های تدارکاتی انجام شده، روند تیمی ذوب‌آهن را چطور می‌بیند، گفت: در شرایطی قرار داریم که مربیان تیم در حال شناخت تیم، نفرات و ترکیب اصلی هستند. 5-4 بازی اخیر خیلی کمک کرد. حدود 25روز دیگر وقت داریم. چندبازی دیگر را تدارک دیده‌اند. امیدوارم هم به کادرفنی و هم به بازیکنان کمک شود. امسال باید خیلی خوب آماده شویم، خوب شروع کنیم و در نهایت هم خوب تمام کنیم. باید نوسان کمی داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی در خصوص اینکه آیا ذوب آهن می‌تواند امسال در کورس سهمیه قرار بگیرد، عنوان کرد: باید واقع بین باشیم. شرایط خیلی خوبی داشتیم اما در این دوسال واقعا خرابش کردیم. تا دوباره آن را بسازیم به زمان احتیاج داریم. فکر نکنم در یکی دو سال بتوانیم تیم را در رده‌های بالای جدول برای کسب سهمیه آسیایی ببینیم اما باید سخت تلاش کنیم این زمان کوتاه شود و به روزهای خوبی که فوتبال اصفهان و ذوب آهن و سپاهان حرف اول را می‌زدند برگردیم.

بازیکن ذوب آهن در مورد اینکه ششمین بازی تدارکاتی در این هفته مقابل سپاهان برگزار می‌شود، گفت: دو تیم همشهری هستیم که روابط خوبی بین هواداران، بازیکنان و مربیانشان وجود دارد. همیشه در تعطیلات بازی‌های دوستانه خوبی را انجام دادیم که به هردو تیم کمک کرده است. بازی چهارشنبه هم همینطور است و در روند آماده شدن برای شروع لیگ تاثیر خیلی مثبتی دارد.

حدادی‌فر در مورد وضعیت خودش پس از پارگی رباط صلیبی و عمل جراحی، اظهار داشت: حدود 5ماه و نیم از مصدومیتم می‌گذرد. شرایط خوبی دارم و کم کم با تیم تمرین می‌کنم. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که زمان رسیدنم کوتاه شود و اگر کاری از دستم برمی‌آید، بتوانم به تیم کمک کنم.

وی در خصوص شرایط لیگ برتر در فصل جدید عنوان کرد: بعد از دو سال سخت کرونایی که در آن، تعطیلات زیاد لیگ را از کیفیت خودش دور کرد، ان شاالله امسال با ورود تماشاگران که در زیبایی و کیفیت بازی ها خیلی تاثیر گذار هستند، اتفاقات خوبی بیفتد. امیدوارم مردم واکسینه شوند و مثل همه جای دنیا به ورزشگاه بیایند. این مساله می‌تواند به بهتر شدن کیفیت لیگ و در نهایت تیم ملی خیلی کمک کند. خیلی امیدوارم که لیگ دوباره تب و تاب گذشته‌اش را پیدا کند و نه یکی دو تیم بلکه 5-4 تیم برای قهرمانی بجنگند.

وی تصریح کرد: از هواداران عزیزمان تشکر ویژه می‌کنم که دو سال خیلی سخت را پشت سرگذشتند اما آنطور که من می‌بینم امسال شرایط بهتر شده است. فکر کنم روزهای خوب ذوب آهن برگردد. ان‌شاالله در سه سال آینده ذوب‌آهن با این جوانان خوبی که دارد و پشتیبانی لازم و کافی، بتواند مانند گذشته هم در لیگ و هم در آسیا نتایج خوبی بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن قاسم حدادی فر مهدی تارتار لیگ برتر تیم ملی حدادی فر خیلی خوب ذوب آهن دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی امروز در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان حاضر شد و گفت: ابتدا از باشگاه گل‌گهر سیرجان بابت میهمان‌نوازی‌شان تشکر می‌کنم. قبل از اینکه وارد بحث بازی فردا شویم باید بگویم اعتقادم این است که هر دو تیم استقلال خوزستان و گل‌گهر علی‌رغم نمایش و فوتبال زیبایی که در این فصل ارائه دادند، جایگاهی درخور نوع فوتبال‌شان به دست نیاورده‌اند؛ یک بخشی از این موضوع به بدشانسی‌هایی برمی‌گردد که گریبان‌گیر دو تیم بوده است.

وی افزود: البته موارد دیگری هم وجود دارد که خارج از این جلسه است و باعث شد که گل‌گهر با وجود پتانسیل و امکانات و شرایط خوبی که در یوی دو فصل گذشته داشته، نتواند جزء مدعیان قهرمانی باشد و استقلال خوزستان هم نتواند برای رتبه تک رقمی یا بقای آسان‌تر تلاش کند. امیدوارم در ادامه لیگ این اتفاقات رخ بدهد.

پورموسوی در خصوص بازی با گل‌گهر گفت: بازی فردا از دو جنبه برای ما مهم است؛ اول اینکه بتوانیم جایگاه‌مان را در جدول مسابقات بهتر کنیم و دوم اینکه مثل بازی رفت که شاهد بازی زیبایی از دو تیم بودیم، این اتفاق باز هم رقم بخورد. می‌دانیم که گل‌گهر به لحاظ نفری جزو تیم‌های خوب ایران است و کادرفنی بسیار خوبی دارد که من به لحاظ فنی و اخلاقی به آنها علاقه خاصی دارم و کارشان را دنبال می‌کنم. امیدوارم بتوانیم فوتبالی بازی کنیم که همه نگاه‌ها به سیرجان باشد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره عملکرد خوب بازیکنان خارجی این تیم در نیم فصل دوم عنوان کرد: ما با توجه به اینکه از لیگ یک صعود کرده بودیم، فرصت زیادی برای بستن تیم نداشتیم و سعی کردیم از موجودیت استفاده کنیم که با اتفاقاتی که رقم خورد، نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم، اما یک ماه قبل از پایان‌ نیم فصل اول که با باشگاه به جمع‌بندی رسیدیم که باید تیم را تقویت کنیم، به سراغ بازیکنان خارجی رفتیم. ساعت‌ها وقت گذاشتیم تا بتوانیم بچه‌هایی را که می‌توانند به ما کمک کنند و از تظر مالی به شرایط ما نزدیک هستند، جذب کنیم که خدا را شکر اتفاقات خوبی رقم خورد و ما توانستیم در‌ نیم فصل دوم مقداری جبران کنیم. امیدوار هستیم که در هفت هفته پایان شرایط‌مان بهتر شود.

او در پاسخ به اینکه آیا این بازیکنان انتخاب او بوده‌اند، گفت: دو بازیکن را خودمان از نزدیک دیدیم. خودم به عراق رفته بودم و آسو را آنجا انتخاب کردم. روی دوستون شناخت خوبی داشتیم و عملکرد او در پاختاکور و کشورهای آسیایی مثل چین و کره که رفته بود، زیرنظر گرفته بودیم. دو بازیکن دیگر هم عثمان و ساویو هستند که خیلی از آنها فیلم نگاه کردیم ک همه آنها توسط کادرفنی و مدیریت باشگاه تایید شدند.

پورموسوی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا توضیح داد: دوستون هفتمین اخطارش را گرفت و متاسفانه در بازی غایب است.

دیگر خبرها

  • برای حفظ سلامت بهتر است پیاده روی کنید
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • مربی ذوب‌آهن: نسبت به نیم‌فصل اول کیفیت‌ بهتری داریم
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • پیش‌بینی هوش مصنوعی: بارسا امشب می‌برد
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • کیفیت بهتر هوای تهران طی فروردین‌ماه جاری