Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@23:10:36 GMT

عضو شورای شهر: کل شیراز را حرم می‌دانیم

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۱۹۸۰

  عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به شکل‌گیری کمیسیون‌های جدید «شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع)» و «حاشیه‌نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردار» در این شورا گفت:‌ ما معتقد هستیم کل شهر شیراز حرم است.

سید ابراهیم حسینی در گفت و گو با ایرنا افزود: وقتی سخن از سومین حرم اهل بیت (ع) به میان می‌آید شاید ذهنیت اغلب مردم به سمت آرامگاه احمد بن موسی شاهچراغ (ع) می‌رود اما ما معتقد هستیم کل شهر شیراز حرم است و فضا و سبک زندگی مردم این شهر باید به گونه‌ای باشد که اگر گردشگر یا توریستی وارد شیراز شد احساس کند وارد سومین حرم اهل بیت (ع) شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نامگذاری شهر شیراز از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی در سال 1387 بیان داشت: کمیسیون سومین حرم اهل بیت (ع) به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص این کلانشهر تشکیل شده است، البته ما بر این باور هستیم که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، گردشگری و اجتماعی باید شاهد رشد و تعالی شیراز باشیم‌ و تلاش کنیم تا همه امکانات از نظر مادی معنوی برای توسعه این کلانشهر فراهم شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: رسیدگی به مناطق محروم و کاهش فاصله طبقاتی در کلانشهر شیراز و همچنین توسعه همه جانبه شیراز با محوریت فرهنگ ایرانی- اسلامی برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز یک‌شنبه ۹ اردی‌بهشت‌ماه ۱۴۰۳ با نمایش ۴ فیلم کوتاه در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد.

در این جلسه از فصل نهم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های کوتاه داستانی «شیوع» به کارگردانی میثم مرادی، «زخم» به کارگردانی سحر نورمنور، «گرازها» به کارگردانی غلامرضا جعفری و «قضاوت» به کارگردانی آریا گازُر، روی پرده خواهند رفت.

محمد علیزاده، نویسنده و منتقد سینما، به عنوان کارشناس این جلسه، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفتگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.
محمد محمدی، به عنوان مجری‌کارشناس برنامه حضور خواهد داشت.

«شیوع» در ژانر آخرالزمانی، به نویسندگی و کارگردانی میثم مرادی ساخته شده و حمید شاکری تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده داشته است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «ما مسخ شده‌ایم... می‌دانیم که نمی‌دانیم... و همچنان نمی‌دانیم... ما مسخ شده‌ایم.»

«زخم» فیلمی است در ژانر درام به نویسندگی و کارگردانی سحر نورمنور و تهیه‌کنندگی مشترک سحر نورمنور و انجمن سینمای جوانان ایران. «زخم» روایت داستان یک دختر ۹ ساله است که بعد از زلزله و از دست دادن خانواده‌اش با مسئله بلوغ مواجه می‌شود درحالی‌که از آن چیزی نمی‌داند.

«گرازها» را غلامرضا جعفری، نویسندگی و کارگردانی کرده و به‌تهیه‌کنندگی رامین سامانی، در ژانر درام ساخته شده است.

«قضاوت» اثری کمدی است به‌نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آریا گازُر. این فیلم کوتاه داستان مانی و سورنا است که هنرجویان یک هنرستان هستند. آنها که شاهد تعریف و تمجید ناعادلانه مدیر از یک هنرجو و فیلمش هستند، تصمیم می‌گیرند که اعتراض‌شان را با ساختن فیلمی از مدیر و رفتارش نشان دهند.

هفتمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز – پخش رویش، یک‌شنبه ۹ اردی‌بهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

خواهش‌مندیم مخاطبانی که در هفته‌های گذشته پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور داشته‌اند، حتما کارت عضویت باشگاه مخاطبان (پاتوق فیلم کوتاه) را همراه خود داشته باشند.
حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • از «گردانِ آزار» رژیم صهیونیستی چه می‌دانیم؟
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد