Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محمدباقر قالیباف  رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله علامه حاج حسن حسن‌زادۀ آملی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
 یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً

درگذشت عالم ربانی مصباح الهدایة نجم الدین علامۀ ذوالفنون یگانۀ آسمان حکمت و غریق دریای حقیقت، آیت‌الله علامه حاج حسن حسن‌زادۀ آملی، موجب تاسف و تاثر عمیق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علامه حسن‌زاده یکی از سرمایه‌های بی‌نظیر حوزه‌های علمیه و جامع علوم و معارف بود که گنجینۀ حکمت بزرگانی همچون علامه طباطبایی (اعلی الله مقامه) در سینۀ ایشان جا داشت؛ ایشان که در سلوک الی الله و وقوف بر اسرار عالم هستی مقامی بی‌بدیل یافته بود، عمر پربرکت خویش را صرف تعظیم امر خالق و شفقت با خلق نمود و با بذل علم و دانش بی‌پایاب خویش، جان‌های آگاه و جویای حقیقت را از دریای معارف الهی سیراب کرد. فقدان آن آفتاب تابان عرفان و فلسفه و پیشوای اهل زهد و ورع برای جامعۀ علمی به خصوص حوزه‌های علمیۀ جهان اسلام به معنای واقعی کلمه جبران‌ناشدنی و خسارت‌بار است. 

اینجانب این ضایعۀ مؤلمه را خدمت ولی‌الله الاعظم قطب عالم امکان حضرت صاحب‌الزمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (دامت برکاته)، مراجع معزّز و گرانقدر، علما و طلاب حوزه‌های علمیه و شاگردان و دوستداران ایشان، ملت مؤمن ایران اسلامی و بیت معظّم و مکرّم آن علّامۀ ذوالفنون تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای ایشان علوّ درجات و حشر با اولیاء الله را مسئلت می‌کنم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: پیام تسلیت علامه حسن زاده آملی محمدباقر قالیباف آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد واحد آیت‌الله آملی از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، تجمعی در حمایت از پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران، علیه رژیم صهیونیستی با حضور ریاست، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی، برگزار شد.

مهدی فلاح جلودار، معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه طی سخنانی با اشاره به جلسه شورای امنیت در پی شکایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی از ایران، به تحلیل وضعیت موجود در جلسه شورای امنیت پرداخت و رفتار دوگانه و اعمال استانداردهای متفاوت را مورد انتقاد قرار داد.

فلاح، خاطرنشان کرد: تفکر حاکم بر برخی از کشورها استکباری، همیشه و در همه بزنگاه‌ها به نفع ظالمان بوده ولیکن در جلسه شب گذشته شورای امنیت، شاهد شجاعت نمایندگان بسیاری از کشورها در حمایت از ایران بودیم که این رویکرد هم حاصل اقتدار ایران در، درهم کوبیدن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی بود.

در پایان این مراسم بیانیه مشترک بسیج کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی قرائت شد.

خبرنگار: غزاله شعبانی سرخنی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227283 برچسب‌ها شورای امنیت رژیم صهیونیستی سپاه پاسداران

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جوادی آملی:‌ عملیات علیه اسرائیل طلیعه فتح است
  • درباره کتاب «پسر کاملا جدید» ترجمه شهلا انتظاریان/ وقتی تکنولوژی مقابل انسانیت تعظیم می‌کند
  • درباره کتاب «پسر کاملا جدید» ترجمه شهلا انتظاریان/ وقتی تکلونوژی مقابل انسانیت تعظیم می‌کند
  • نتانیاهو فدای اسرائیل یا اسرائیل فدای نتانیاهو!؟ / پیام خاص آیت الله جوادی آملی به ارتش و سپاه
  • دانشگاه آزاد واحد آیت‌الله آملی از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • آیت‌الله جوادی آملی: وعده صادق طلیعه فتح است
  • پیام آیت الله جوادی آملی در پی وعده صادق سپاه
  • پیام آیت الله جوادی آملی در پی حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • پیام آیت الله جوادی آملی در پی تنبیه رژیم صهیونیستی
  • واکنش آیت‌الله العظمی جوادی آملی به عملیات «وعده صادق»: این طلیعه فتح است