Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@07:03:03 GMT

خبر خوش به اردوی شاهین رسید

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۲۰۰۱

خبر خوش به اردوی شاهین رسید

هر چند دیر اما تیم شاهین تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر سرمربی جدید به زودی از سر خواهد گرفت. 

به گزارش "ورزش سه"، شاهین شهرداری بوشهر فصل گذشته با داوود مهابادی عملکرد خوبی در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور داشت و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود که در هفته های پایانی و با امتیازی که در بازی با فجر سپاسی از دست داد از صعود به لیگ برتر باز ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای فصل جدید تردیدهایی در مورد ادامه حمایت شهرداری از شاهین وجود داشت و حتی در برهه ای قرار به واگذاری امتیاز این تیم به بخش خصوصی بود اما در نهایت شهرداری بوشهر بار دیگر تصمیم به حمایت از تیم شاهین گرفته است. 

 

زمزمه هایی هم وجود داشت مبنی بر اینکه شهرداری بوشهر تنها قرار است 5 میلیارد تومان برای تیم هزینه کند. بر اساس خبرهای رسیده از بوشهر به زودی سرمربی جدید تیم مشخص خواهد شد و البته قرار است در سایه کمک شهرداری مدیران باشگاه تلاش هایی برای جذب اسپانسر و کمک به بودجه تیم داشته باشند. 

 

فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور از 19 مهر با حضور 18 تیم آغاز می شود. در شیوه صعود تیم ها از لیگ یک به لیگ برتر تغییری ایجاد نشده است و همانند سنوات گذشته تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند. در فصل جدید دو میهمان جدید لیگ برتر تیم های سایپا و ماشین سازی هستند.

شاهین شهرداری بوشهر دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر دسته یک شهرداری بوشهر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم پیشکسوتان پرسپولیس در نخستین بازی خود در تورنمت جام قهرمانی پیشکسوتان تهران برنده شد. پرسپولیس موفق شد در این بازی تیم شاهین را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و برای قهرمانی در این جام هم مدعی باشد.

پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌هاست در غیاب نفراتی مثل حمید درخشان و سعید عزیزیان به مصاف شاهین رفت که در پیروزی نخست حسن شیرمحمدی، داود محبوب و محسن زنجانی زننده سه گل این تیم بودند. مرتضی فنونی‌زاده، سعید نعیم‌آبادی، جواد حسن‌زاده و بهروز سلطانی دیگر بازیکنان تیم پیشکسوتان پرسپولیس در این بازی بودند.

این تورنمنت تحت عنوان جام شهدای شهرداری و با حضور 12 تیم برگزار خواهد شد ضمن اینکه بازی بعدی پرسپولیس فردا دوشنبه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • شهروند خبرنگار؛ نبود علائم هشدار دهنده در جاده میاندوآب – شاهین دژ
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است