Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@01:53:17 GMT

افتتاح هتل برای زنبورها!

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۲۰۴۳

افتتاح هتل برای زنبورها!

به گزارش ایسنا، رویترز به نقل از دوماگوج بالجا، کشاورز کروات نوشت: این اقدام در واکنش به کنجکاوی رو به رشد خریداران عسل درباره نحوه تولید آن در شرایطی که زنبورداری از افت جهانی جمعیت زنبورها آسیب دیده است، انجام می گیرد.

این خانواده کشاورز که از شهر گرسنیکا واقع در شمال شرقی کرواسی هستند، به افرادی که مایلند عسل طبیعی خودشان را داشته باشند یک قرارداد سه ساله به ارزش حدود ۳۹۱ دلار عرضه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این کشاورز، خریداران می توانند یک کندوی زنبورعسل را از این خانواده کشاورز خریداری کنند و آنها این کندو را در مدت سه سال برای آنها نگهداری می کنند و نیمی از عسل آن را برای خودشان برمی دارند. در شرایط خوب یک کندو می تواند حدود ۳۰ کیلوگرم عسل در سال تولید کند.

در حال حاضر ۲۵ مشتری زنبور در این مزرعه دارند. بیشتر این مشتریان از شهرهای کرواسی هستند اما بعضی از آنها مانند یک خلبان از دوبی و یک مربی فوتبال از جده از مناطق دورتری می آیند.

مالکان این کندوها می توانند پس از سه سال کندوهای خود را به جای دیگری ببرند با این حال ممکن است یافتن مکان دیگر برای آنها راحت نباشد.

بر اساس گزارش رویترز، زنبورها که برای رشد گیاهان مفید هستند، به دلیل فعالیت انسانی از جمله استفاده از آفت کشها و کودها و همچنین تغییرات اقلیمی به خطر افتاده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین زنبورها هتل زنبورعسل کندو اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس

کشور سوئیس با وجود ادعای بی طرفی حدود ۱۳ میلیارد یورو از دارایی‌های روسیه را مسدود کرده که این امر جنجال‌هایی را در این کشور به لحاظ تاریخی بی طرف به راه انداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "فوکوس" آلمان، سوئیس دارایی های حدود 13 میلیارد یورویی روسیه را مسدود کرده و باعث ایجاد اختلاف در مورد بی طرفی تاریخی این کشور شد.

سوئیس حدود 13 میلیارد فرانک سوئیس (تقریبا 13 میلیارد یورو) از دارایی های روسیه در این کشور را مسدود کرده است.

همانطور که شرکت رسانه ای آمریکایی "بلومبرگ" گزارش می دهد، این شامل بیش از 7 میلیارد فرانک ذخایر و دارایی های بانک مرکزی روسیه است.

در مجموع 17 ملک و همچنین خودروهای لوکس، آثار هنری و مبلمان روسی در سوئیس مسدود شدند.

تصمیم سوئیس برای تصویب این تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه پس از آغاز جنگ اوکراین، جنجال قابل توجهی را در این کشور به طور سنتی بی طرف ایجاد کرده است. اگرچه فشارهای بین المللی برای انجام بیشتر این گونه اقدامات بر سوئیس وجود دارد، این گام در حال حاضر در داخل این کشور بحث برانگیز است.

به گزارش بلومبرگ فعالان برای برگزاری همه پرسی در مورد بی طرفی سوئیس به اندازه کافی امضا جمع آوری کرده اند. هدف آنها تثبیت این موضوع در قانون اساسی و جلوگیری از مشارکت در اقدامات اجباری غیرنظامی است که شامل تحریم نیز می شود.

وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکرایندرخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورز در لرستان مربوط به خرم‌آباد است
  • افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک افتتاح می‌شود
  • قهرمان نمی‌بازد/ تساوی لحظه‌آخری لورکوزن در لانه زنبورها
  • سکه ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد
  • قیمت طلا و سکه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سکه ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد