Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@15:10:28 GMT

مسدود شدن پل تختی همدان

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۲۰۵۱

مسدود شدن پل تختی همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ فرخ جمالی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از مسدودی پل تختی حدفاصل میدان مفتح به آرامگاه بوعلی برای عملیات فنی خبر داد و گفت: اجرای این عملیات فنی و تعمیراتی ۵ شبانه روز ادامه دارد و عملیات فنی برای بهسازی درز‌های انبساطی حدفاصل میدان مفتح به سمت آرامگاه بوعلی با هدف پیشگیری از بروز آسیب در فصول مختلف علت اصلی انسداد این مسیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه رانندگان وسایط نقلیه برای تردد باید از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند، گفت: رانندگان وسایل نقلیه برای سهولت تردد در محدوده چهارراه تختی تا پایان عملیات بهسازی می‌توانند از مسیر‌های بلوار هگمتانه، انبار نفت و بلوار جهانیان به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی عملیات فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان، محورهای مسدود شده و محورهای جایگزین آنها به شرح ذیل است.

محور زهکلوت_ دلگان، (محور جایگزین: بم_ ایرانشهر_دلگان)

رودبار جنوب_ کهنوج در فرعی آبسردوییه، (محور جایگزین: محور اصلی رودبار_ پل بهاد رآباد_ کهنوج)

محور قلعه گنج_ رمشک در محدوده روستای صولان، (محور جایگزین: ندارد)

همچنین در این اطلاعیه از کلیه مردم و کاربران جاده‌ای خواسته شده است با توجه به تاریکی هوا و بارش باران در سطح حوزه جنوب کرمان، از تردد غیر ضروری در محورهای این منطقه خودداری کرده و در صورت لزوم آخرین وضعیت جوی و مسدودی راه‌ها را از طریق تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ این مرکز جویا شوند و سپس اقدام به تردد نمایند.

کد خبر 6080226

دیگر خبرها

  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • مسدودشدن چند محور کرمان
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد