Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:56:36 GMT

عطایی: بازیکنانم به بازی مسلط بودند

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۲۱۶۱

عطایی: بازیکنانم به بازی مسلط بودند

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: همه بازیکنانم به بازی مسلط بودند و اجازه ندادند مراکش بازی خوبی به نمایش بگذارد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم والیبال جوانان ایران مرحله گروهی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان را با پیروزی سه بر صفر مقابل مراکش به پایان برد.  

بهروز عطایی، سرمربی تیم ایران  با بیان این که ایران در تقابل با مراکش کار سختی نداشت، به سایت فدراسیون والیبال گفت: کاپیتان تیم مراکش به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت و در مجموع کار سختی مقابل این تیم نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی تیم جوانان ایران افزود: در این بازی سعی کردیم از همه بازیکنان استفاده کنیم. همه بازیکنانم به بازی مسلط بودند و اجازه ندادند مراکش بازی خوبی به نمایش بگذارد.

 

عطایی گفت: در مرحله دوم رقابت‌ها با مراکش، مصر و تایلند همگروه هستیم و بازی خواهیم داشت. در نهایت 2 تیم برتر گروه برای کسب رتبه نهم تا دوازدهم به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد. در حال حاضر مشکل خاصی نداریم و امیدوارم در ادامه بازی‌ها، عملکردمان خوب باشد.

 

تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان امروز (یکشنبه) استراحت دارند و مرحله دوم مسابقات از روز دوشنبه پنجم مهرماه آغاز می‌شود.

والیبال بهروز عطایی (سرمربی) تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی مردان تور آزاد سامیلا تایلند، امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین) با دو دیدار پیگیری شد.   تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) در این مرحله به مصاف تایلند یک میزبان این مسابقات رفت و دو بر یک به پیروزی رسید و به دیدار نهایی صعود کرد.   ملی پوشان کشورمان در ست نخست ۲۱ بر ۱۶ مغلوب حریف شدند، اما در ست‌های بعدی ۲۱ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسیدند تا ششمین برد خود در این مسابقات را جشن بگیرند.   در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم استرالیا دو موفق به شکست نیوزیلند یک شد تا تیم ملی والیبال ساحلی یک ایران از ساعت ۱۵ امروز به وقت محلی و در دیدار نهایی به مصاف استرالیا دو (Burnett/Pearse) برود.   پورعسگری و آقاجانی که در گروه چهارم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها قرار داشتند در سه دیدار این مرحله موفق به شکست هند، مالدیو و قطر شدند تا با سه برد متوالی به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله حذفی شوند. ملی‌پوشان ساحلی در مراحل بعدی هم موفق به شکست ژاپن دو و اندونزی دو شدند.   تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک ۱۰ روز پیش قهرمان تور آسیایی نووالی در فیلیپین شد و برای تکرار این مقام امروز به میدان می‌رود.   رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد سامیلا
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد