Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت آیت‌الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت و تاکید کرد: آثار و تالیفات این عالم برجسته، علامه ذوالفنون و علامه دهر همواره چراغ روشنی برای هدایت حق جویان و محققان علوم مختلف خواهد بود.

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، حسین امیر عبداللهیان در پیام تسلیتی به مناسبت در گذشته آیت‌الله حسن‌زاده آملی،نوشت: ارتحال ملکوتی عالم ربانی، عارف وارسته نستوه و فیلسوف‌ فرزانه حضرت آیت الله علامه حسن زاده آملی (رضوان الله علیه) موجب تاسف و تاثر  عمیق گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه در این پیام یادآور شد: آن عالم فرزانه و معلم اخلاق یکی از برجسته ترین اندیشمندان و فلیسوفان اسلامی و خزانه علوم مختلف و عرفان و اخلاق در دوران معاصر بودند و عمر پربرکت خویش را صرف‌ نشر و ترویج مبانی قرآن کریم و سیره نبوی و معارف‌اهل بیت عصمت و طهارت (ع) کردند.

وی خاطرنشان کرد: خلوص و معنویت ایشان موجب نفوذ کلام مشفقانه و ناصحانه و محبوبیت و علاقه مندی ملت شریف و جوانان مومن به ایشان بود و آثار و تالیفات این عالم برجسته، علامه ذوالفنون و علامه دهر همواره چراغ روشنی برای هدایت حق جویان و محققان علوم مختلف خواهد بود.

امیرعبداللهیان در پیام خود ضایعه ارتحال آن عالم فرزانه را به محضر نورانی امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، علما و مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان ایشان و آحاد مردم شریف و مومن مازندران و خطه سرافراز آمل به خصوص بیت معزز و مکرم ایشان تسلیت گفت و برای آن عالم جلیل القدر علو درجات و همجواری با امامان و صلحا و علما و مقربین درگاه الهی و شهدای کربلا مسالت کرد./ ایرنا 

پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت علامه حسن‌زاده آملی پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله حسن‌زاده آملی قالیباف رحلت آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت رئیس جمهور رحلت علامه حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حسن زاده آملی را تسلیت گفت آیت الله حسن زاده آملی علامه حسن زاده آملی امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار غیاثی در این پیام آورده است، درگذشت استاد علی اصغر دهقان یکی از بنیانگذاران و اساتید جودو در خراسان رضوی، ضایعه‌ای سنگین و غیر قابل جبران برای جامعه ورزش این استان است، بدون تردید خدمات ارزنده و نام نیک ایشان مانند نگینی درخشان بر تارک ورزش خراسان رضوی خواهد درخشید.

در ادامه این پیام فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام آمده است: در مقاطعی همکاری‌ها و تلاش‌های این استاد توانمند با معاونت تربیت بدنی سپاه استان خراسان رضوی به منظور ارتقاء سطح آمادگی‌های دفاعی پاسداران موثر بوده و حتی می‌توان اذعان کرد رشته جودو در خراسان رضوی با تمام افتخاراتش مدیون زحمات این استاد عالیقدر است.

وی در بخش پایانی پیام خود این چنین آورده است، اینجانب وظیفه خود می‌دانم این مصیبت را به جامعه بزرگ ورزش استان و جودو کشور و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کنم و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال آمرزش و غفران الهی و برای همه بازماندگان و علاقه‌مندان به راه و منش آن مرحوم صبر مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی