Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس انگلیس اعلام کرد مرد ۳۸ ساله‌ای را به اتهام قتل یک معلم ۲۸ ساله بازداشت شده است.

پلیس انگلیس اعلام کرد مرد ۳۸ ساله‌ای به اتهام قتل «سابینا نسا» (Sabina Nessa)، معلم ۲۸ ساله در انگلیس بازداشت شده است.

پلیس انگلیس همچنین تصاویر ویدئویی مردی دیگر را منتشر و اعلام کرده است با این فرد، گفتگو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته پلیس انگلیس، متهم بازداشت شده، ساکن محله لوئیشام (Lewisham) در جنوب شرق لندن است و فعلا تحت بازجویی است.
پلیس همچنین تصویر یک خودرو خاکستری رنگ را منتشر و اعلام کرده است می‌خواهد با راننده خودروی یاد شده، گفتگو کند. ساکنان محله در پارکی که سابینا نسا به قتل رسید، تجمع و به یاد وی شمع روشن کردند.
«سابینا نسا» زمانی که از پارک کاتور در جنوب شرق لندن می‌گذشت، به قتل رسید. جسد وی روز پس از قتل، در گوشه‌ای از همین پارک پیدا شد. شماری از زنان در این محله، از افزایش خشونت علیه زنان در معابر لندن، به ویژه پس از تاریک شدن هوا، ابراز نگرانی کرده اند. تعدادی از زنان نیز از این که در رسیدگی به این قتل، تعلل می‌شود و پلیس، رسانه‌ها و دولت، واکنش مناسب را بروز نداده اند، انتقاد کرده اند. به نوشته دیلی میل، زنان محلات جنوب شرق لندن می‌گویند اگر سابینا نسا، یک سفیدپوست همچون سارا اورارد (Sarah Everard) بود، قتل وی اکنون بازتاب گسترده‌ای داشت و سیاستمداران و رسانه‌های انگلیس، مدام درباره آن خبر می‌دادند و گزارش منتشر می‌کردند.
سارا اورارد زن ۳۳ ساله انگلیسی، اسفند ماه پارسال پس از ترک منزل دوستش در ساعت ۲۱، به سمت منزلش پیاده روی می‌کرد که ناپدید شد. بعد‌ها معلوم شد وین کوزنز (Wayne Couzens) ۴۸ ساله، افسر پلیس انگلیسی که یکی از ماموران حفاظت از سفارت آمریکا در لندن بود، سارا اورارد را ربوده و پس از تجاوز او را به قتل رساند./ باشگاه خبرنگاران 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پلیس انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از رام الله، روز اسیر امسال در سایه جنگ خونبار رژیم اشغالگر علیه غزه برگزار می‌شود. زنان، مردان و کودکان امروز آمدند تا به ظلم اشغالگرانی اعتراض کنند که هزاران نفر از فرزندانشان را در شرایطی شبیه به اعدام تدریجی بازداشت کرده اند، آنها از سرنوشت آنها بی خبرند و هر بار که اسیری در زندان به شهادت می‌رسد عذاب آنها بیشتر می‌شود.
کرانه باختری در معرض بازداشت‌های بی سابقه‌ای قرار دارد که براساس آن از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون بیش از پنج هزار فلسطینی از جمله زنان و کودکان بازداشت و در شرایط غیرانسانی زندانی شده اند. آنها در معرض شکنجه و گرسنگی، سلول انفرادی و ممنوعیت ملاقات و درمان قرار دارند.
امروز بیش از ۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های صهیونیست‌ها بازداشت هستند که ۸۰۰ نفر از آنها زن و بیش از ۲۰۰ نفرشان را کودکان تشکیل می‌دهند. ۶۶ خبرنگار نیز در زندان‌های صهیونیست‌ها هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • توماری با ۷۰ هزار امضا برای توقف صادرات سلاح انگلیسی به رژیم صهیونیستی
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر
  • حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • «بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد»