Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرستان اهر در شوک فرو رفته است.ماجرا از این قرار است که  در روستای گودل از توابع شهرستان اهر،زمانی که دانش آموزانبه خانواده های خود اعلام کردند که توسط فردی آشنا به نام ج.الف مورد آزار شیطانی قرار گرفته اند.همچنین اظهارات کودکان که شامل یک دختر و ۴ پسر بودند حاکی از آن بود که متهم آنها را برهنه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده ها بعد از اینکه در جریان این ماجرا قرار گرفتند به شدت برافروخته شده و به اتفاق همدیگر سراغ متهم رفتند.گفته می شود متهم در برخورد اولیه با اولیای دانش آموزان ادعا کرده قصد نوازش کودکان را داشته اما خانواده حرف او را نپذیرفته و بر این باور بودند که نوازش کودکان نیازی به برهنه کردن آنها نداشته است.

خانواده این دانش آموزان بلافاصله شکایت خود را در مراجع قضایی به ثبت رساندند و پرونده در شعبه یکم بازپرسی دادسرای اهر گشوده شده است.اما با توجه به اینکه اتهام وارد شده به متهم پرونده در صلاحیت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان آذربایجان شرقی است،به زودی به این مرجع قضایی انتقال خواهد یافت.

 گفته می شود متهم  معلم است و در حال حاضر بازداشت شده و تحقیقات از او در جریان است.

یکی از وکلای دادگستری اهر گفت:«خانواده های این دانش آموزان به من مراجعه کرده و تقاضا کردند وکالت آنها را بر عهده بگیرم اما با توجه به مشغله کاری زیاد در این ایام،وکالت این پرونده را نپذیرفتم.»/ رکنا

 

منبع: فردا

کلیدواژه: دانش آموز معلم آزار شیطانی مردم اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان گفت: ۹۵ هزار نفر از این تعداد سفیران سلامت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح سفیران سلامت در مدارس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: سلامت تنها در حوزه مسائل پزشکی نیست، بلکه ابعاد وسیع‌تری همچون آموزش و آگاه‌سازی کودکان و دانش‌آموزان از خودمراقبتی در حوزه جسمی، سبک زندگی سالم و مهارت‌های زندگی حیطه روانی و عاطفی دارد.

وی با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان، ادامه داد: ۹۵ هزار نفر از این تعداد (۲۵ درصد)، عضو طرح سفیران سلامت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: هر دانش‌آموز عضو طرح سفیران سلامت، چهار دانش‌آموز دیگر را زیر پوشش دارد که آموزش‌های در راستای بحث‌های سلامت، پیشگیری از بیماری‌ها و… فرا می‌گیرند و به سایر دانش‌آموزان آموزش می‌دهند تا آموزش‌ها به درون خانواده‌ها منتقل شود.

وی تصریح کرد: از این ۹۵ هزار عضو سفیران سلامت، حدود ۴ هزار نفر در جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی در بخش‌های نقاشی، عکاسی، سرود و تئاتر سلامت‌محور شرکت کرده که اختتامیه استانی برگزار شده و برگزیدگان به جشنواره کشوری راه یافتند.

کد خبر 747296

دیگر خبرها

  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد