Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: خداوند از مؤمنان، جان‌ها و اموالشان را خریداری کرده، که در برابرش بهشت برای آنان باشد به این گونه که در راه خدا پیکار می‌کنند می‌کشند و کشته می‌شوند.

امام جمعه زاهدان افزود: وعده خداوند در این آیه وعده حقّی است که در تورات، انجیل و قرآن ذکر فرموده و چه کسی از خدا به عهدش وفادارتر است و اکنون بشارت باد بر شما و به داد و ستدی که با خدا کرده‌اید و این است آن پیروزی بزرگ که نصیب شما می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: رستگاری بزرگ این است که خداوند خریدار ما باشد که سبزپوشان سپاه پاسداران توفیق قدم برداشتن در این راه و دفاع از انقلاب نصیبشان شده است.

وی ادامه داد: لازمه موفقیت در انجام وظیفه و قدم نهادن در مسیر شهدا و ایثارگران این است که اضافه بر همه آموزش‌های مهارتی و نظامی بر روی خود نیز کار کرده و معرفت و معنویت خود را افزایش دهیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: باید شناخت کافی نسبت به دوران دفاع مقدس، اهداف، رسالت‌ها و رشادت‌های اتفاق افتاده در آن را پیدا کرده و آثار و برکات آن را به خوبی مورد مطالعه قرار دهیم.

وی گفت: شناخت از وضعیت کنونی کشور، شناخت توانمندی‌های داخل و شناخت نقشه و دسیسه‌های دشمن از ابعاد دیگر معرفت است.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی تصریح کرد: معرفت خداوند متعال و عمق بخشی به نگاه توحیدی از ابعاد دیگر معرفت است و باید بدانیم که همه چیز و همه کس در اختیار خداوند است و ما به عنوان یک بنده باید در مسیر تحقق فرامین امام حسین (ع) گام برداریم.

این استاد درس خارج حوزه علمیه گفت؛ هر چقدر شناخت و معرفت ما بیشتر، عمیق‌تر و دامنه آن گسترده‌تر شود زمینه رشد ما را فراهم می‌کند.

وی گفت: برای پایداری در مسیر حق و مقاومت در برابر حجمه همه دشمنان باید انسانیت، معنویت و روحانیت خود را تقویت کنیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: برای پایداری در مسیر حق باید دارای روحیه قوی بوده و معنوت و نگاه توحیدی خود را بالا ببریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خواستار مطالعه و مرور تاریخ دفاع مقدس، دفاع مقدس زندگینامه و وصیت نامه شهدا شد و خاطر نشان کرد: دفاع مقدس ترجمه و تفسیر آیات قرانی بود که می‌خواندیم و دوران دفاع مقدس مصادیق زیادی را مشاهده کردیم که همواره نیاز به مرور و مطالعه دارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس نماینده ولی فقیه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت

پیکر جانباز شهید "حاج محمد ابراهیم پاسبان" در قطعه شهدای تربت جام آرام گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتربت جام، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس "شهیدحاج محمدابراهیم پاسبان" پس از 38 سال تحمل درد و رنج ناشی از عوارض بمباران شیمیایی توسط دشمن بعثی به یاران شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این جانباز شهید دفاع مقدس صبح امروز از محل تیپ 38 زرهی تا میدان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان تربت جام تشییع و پس از اقامه نماز، پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای بهشت نبی(ص) آرام گرفت.

در این محفل معنوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی باگرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران و جانبازان، گفت: جانباز 70 درصد دفاع مقدس حاج ابراهیم پاسبان 38 سال با تمحل درد و رنج فراوان با دستگاه اکسیژن نفس می‌کشید.

حجت الاسلام حسن زاده نامقی با اشاره به اینکه شهدا را از دست ندادیم بلکه به دست آوریم افزود: اقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهیدان ، تلاش شبانه روزی و جانفشانی نیروهای مسلح و حضورمقتدرانه و پشتیبانی مردم در صحنه است .

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • مقاومت در برابر عوامل بازدارنده از کمال،لازمه انتخاب راه صحیح است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد