Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی در جلسه‌ای با مدیران شرکت‌های مأموریتی تابعه این سازمان اظهار داشت: تأمین اجتماعی سازمانی بزرگ و دارای تنوع خدمت و مشتری است. اجزای سازمان در کنار هم می‌توانند کارها را جلو ببرند و همکاری و هم‌افزایی اجزای سازمان در پیشبرد برنامه‌ها نقش کلیدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه راهبردی و تحولی سازمان با فهم مشترک قابل پیاده‌سازی است، گفت: همه حوزه‌های فعالیت سازمان دارای نقاط اشتراک بوده و وجود فهم مشترک در بین واحدهای مختلف از مسائل مهمی است که باید در همه مجموعه‌ها مورد توجه باشد.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی برنامه‌محوری را نیز از مهمترین رویکردهای این سازمان درباره شرکت‌های مأموریتی عنوان کرد و گفت: در حوزه شرکت‌های تابعه برنامه‌محوری به عنوان یک اصل باید مبنای فعالیت‌ها باشد و الگوی مواجهه با آینده و نحوه ساختن آینده باید از طریق بر نامه‌محوری مورد توجه قرار گیرد.  

موسوی با بیان اینکه هدف نهایی سازمان تأمین اجتماعی و شرکت‌های تابعه این سازمان خدمت بهینه به مردم است، گفت: در سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های تابعه باید تولید خدمت انجام شود و ما باید برای ارتقا خدمات موجود اقدام کنیم.

وی تفویض اختیار کامل به حوزه اقتصادی در زمینه شرکت‌های تابعه را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: وظیفه نظارت، ارزیابی و هماهنگی شرکت‌های تابعه سازمان برعهده معاونت اقتصادی است.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به وجود شرکت‌های مأموریتی در حوزه فرهنگی و پژوهشی اظهار داشت: هدف ما ایجاد تحول در حکمرانی تأمین اجتماعی است و اعتقاد داشته که تغییر و تحول در حکمرانی تامین اجتماعی در درجه اول با تغییر نگرش به حوزه تامین اجتماعی قابل انجام است.

موسوی افزود: اساس رفاه و تامین اجتماعی در کشور ما عدالت است و از همین نظرگاه باید به کارکرد این نظام در ادوار مختلف بپردازیم و قطعا برای ارتقاء اعتماد اجتماعی باید نسبت به مسئله عدالت توجه ویژه داشته باشیم.

در این جلسه مدیران شرکت‌ها و موسسات رفاه و گردشگری تامین، خانه سازی، حسابرسی تأمین اجتماعی، بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی، املاک و مستغلات، موسسه عالی پژوهش، انتشارات علمی و فرهنگی، رفاه گستر، مهندسان مشاور خانه سازی، موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه، میلاد سلامت و کار و تامین نیز گزارشی از عملکرد مجموعه‌های تحت مدیریت خود ارائه کردند و به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

۱۳۵۲

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی جلسه شورای اداری میرهاشم موسوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی جلسه شورای اداری میرهاشم موسوی سازمان تامین اجتماعی جلسه شورای اداری میرهاشم موسوی سازمان تأمین اجتماعی شرکت های تابعه تامین اجتماعی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر

به گزارش خبرگزاری مهر، جبرئیل برادری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه کالاهای مورد نیاز هیأت‌های مذهبی استان تهران شب قدر تأمین است، گفت: در آستانه لیالی قدر و با افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ جهت استفاده در هیأت‌های عزاداری با هماهنگی‌های صورت گرفته، بخشی از نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیأت‌های عزاداری تأمین شده است.

او افزود: تا کنون ۱۵۰ تن گوشت مرغ، ۳۰۰ تن برنج، ۱۰۰ تن شکر و گوشت قرمز منجمد تا سقف ۴۰ تن سهمیه تخصیص یافته است.

برادری با اشاره به نحوه توزیع این محصولات بین هیأت مذهبی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده است توزیع این کالاها از طریق سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد.

او ادامه داد: هیأت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه به سردخانه هشت شهریور برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توزیع این اقلام از امروز آغاز می‌شود و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب آن در راستای رفع نیاز هیأت‌های مذهبی و برپایی مجالس مذهبی قدمی برداشته باشیم.

او تاکید کرد: با توجه به موجود مکفی اقلام اساسی، امکان تأمین و تخصیص کالاهای مذکور به میزان مورد درخواست فراهم است و هیچ گونه کمبودی در بازار نخواهد بود. کد خبر 6063680

دیگر خبرها

  • تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری، از وعده تا عمل
  • وعده تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری
  • تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی
  • ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌اجتماعی واگذار شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «مهر ماه» سال گذشته