Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، علی اکبری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: این جمعیت بصورت شبانه روزی با استقرار تیم‌های مختلف امدادی در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مهران و کشور عراق است و هم اکنون ۴۱۰ نفر از نیرو‌های این جمعیت در مرز مهران و آنسوی مرز مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: علاوه بر استقرار تیم‌های امداد و نجات در مرز مهران با هماهنگی جمعیت هلال احمر کشور نیز خودرو‌های امدادی مختلف به کشور عراق اعزام و در حال خدمت رسانی به زائران هستند.

علی اکبری ادامه داد: هم اکنون ۱۲ پایگاه ثابت، سه پایگاه موقت، سه تیم واکنش سریع، ۲ تیم امدادی خواهران و چهار تیم امدادی برادران در مرز مهران مستقر و در مجموع ۳۰۰ امدادگر و ۱۱۰ نفر از کارکنان این جمعیت در حال امدادرسانی به زائران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام تجهیزات بکارگیری شده در مرز مهران را شامل ۱۷ دستگاه آمبولانس، ۱۰ ست نجات، یک فروند بالگرد و سایر خودرو‌های امدادی عنوان کرد.

او اضافه کرد : همچنین هشت دستگاه آمبولانس، ۲ اتوبوس آمبولانس، ۲ تریلی و سه دستگاه خودرو فرماندهی عملیات نیز در داخل کشور عراق برای امداد رسانی به زائران در مسیر برگشت به کشور از طریق مرز مهران مستقر شده اند.

علی اکبری همچنین در خصوص اسکان زائران توضیح داد: پنج تیم اسکان اضطراری این جمعیت در مرز مهران مستقر شده که در صورت ضرورت در برگشت زایران اربعین خدمات دهی به آن‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرز مهران هلال احمر خدمت رسانی زوار اربعین رسانی به زائران مرز مهران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان