Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@09:41:25 GMT

شهریه جدید دوره MBA دانشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۲۳۰۹

شهریه جدید دوره MBA دانشگاه تهران

 اطلاعات دوره MBA دانشگاه تهران

در ترم آموزشی پیش رو دوره MBA به گونه‌ای برنامه ریزی شده است تا بتواند ضمن ارتقای کیفیت محتوای دوره فرصت ویژه‌ای را برای صرفه جویی در زمان و هزینه علاقه مندان ایجاد نماید. در دوره‌ MBA ترم جاری با استفاده از زيرساخت‌هاي ويژه توليد محتوا و جهت فهم مفاهيم كليدي، بخشي از دوره در قالب محتواي ضبط شده مطرح مي‌شود و قسمت دوم كلاس نيز به كارگاه‌هاي عملياتي و اجرايي بصورت زنده اختصاص مي‌يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقرر است درپایان این دوره‌ها، دانش‌پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه و ریز نمرات معتبر دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، بتوانند توانمندی علمی و اجرایی کسب شده از دوره‌ MBA و دوره DBA دانشگاه تهران را اثبات نمایند.

دوره‌های MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران مبتنی بر تجربه و دانش فنی اساتید حرفه‌ای، متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، دانش‌آموختگان نخبه دانشگاه تهران، مفاخر برجسته کشور و متخصصان موفق و صاحب نظر می باشد.

شهریه دوره MBA آنلاین با شرایط تسهیل شده مبلغ هشت میلیون و هفتصد هزار تومان می باشد که بصورت اقساط نیز قابلیت پرداخت دارد.

جهت مشاهده سرفصل‌های این دوره می‌توان روی عنوان دوره MBA آنلاین کلیک نمایید.

دوره دوساله کارشناسی ارشد بین المللی MBA

علاوه بر دوره یکساله MBA ، پیرو تفاهم نامه منعقد شده دانشکده فنی دانشگاه تهران با دانشگاه مدیریت وارنای بلغارستان VUM (Varna University of Management) و دانشگاه کاردیف مترو پولیتن انگلستان CMU (Cardiff Metropolitan University) دوره کارشناسی ارشد MBA همراه با اعطاء گواهی MBA دانشگاه تهران و دو کارشناسی ارشد از دانشگاه کاردیف مترو پولیتن و وارنا برگزار خواهد شد. در همین راستا به صورت محدود و از طریق انجام مصاحبه داوطلبین علاقه‌مند برای این دوره پذیرش خواهند شد.

مدت دوره ارشد MBA:

این دوره در یک بازه زمانی دوساله و در طی 4 ترم برگزار می‌شود که دانش پذیر 2 ترم از مدت تحصیل خود را در دانشگاه تهران و 1 ترم را در کشور بلغارستان و دانشگاه مدیریت وارنا خواهد گذراند و ترم آخر نیز مربوط به انجام امور پایان نامه خواهد بود. در پایان این دوره مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه وارنا و کاردیف مترو پولیتن صادر خواهد شد که دانشجو می‌تواند در مقاطع دکترا نیز به صورت بین المللی ادامه تحصیل دهد.

در اين دوره اين امكان وجود دارد با ثبت نام در سيستم ارسموس اتحاديه اروپا، دانش‌پذير ترم چهارم را در دانشگاه‌هاي ديگر اين اتحاديه انجام دهد و از بورسيه تحصيلي نيز بهره‌مند شود.

جهت اطلاع از شرایط و ضوابط روی عبارت دوره کارشناسی ارشد MBA بین المللی کلیک نمایید

نحوه پذیرش و ثبت‌نام

پذیرش در دوره‌های مدیریت کسب و کار MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران به صورت بررسی سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88225402 يا  88652153 (با پیش‌شماره 021) مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران تماس حاصل نمايند و نيز افرادي كه خارج از ايران هستند مي‌توانند از طريق نرم افزار واتساپ با شماره 00989303709097 پيام‌ها و سوالات خود را مطرح نمايند تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره‌ها بهره‌مند گردند.

جهت پیش ثبت نام مستقیم دوره‌ها نیز می‌توان روی عبارت ثبت نام دوره هاي MBA و DBA کلیک نمود و با تکمیل فرم مربوطه کارشناسان آموزشی دانشکده با شما تماس حاصل می نمایند.

همچنین دسترسی به اطلاعات لازم در وبسایت رسمی مرکز در دانشگاه به آدرس https://catp.ut.ac.ir/fa  فرآهم خواهد بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دانشکده فنی تهران دوره مدیریت کسب و کار کارشناسی ارشد بین المللی دانشگاه مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این نشست محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد در خصوص چرایی تشکیل این رویداد گفت: در دانشگاه، نظام اجرایی و دسته‌بندی داریم بطوریکه مدیران و کارمندان در سلسله مراتبی که قرار دارند با همدیگر ارتباط کاری دارند و نسبت به هم شناخت دارند در حالی که در نظام علمی اساتید همدیگر را نمی‌شناسند و خیلی نسبت به هم شناخت ندارند و برای این‌که این ارتباط‌ها و همفکری میان اساتید و هیئت‌علمی برقرار شود سعی کردیم تا این نشست را برگزار کنیم. باید گفت که گروه‌های رشته‌ای در دانشگاه آزاد در ۱۸ دسته‌بندی قرار می‌گیرند و با توجه به این حجم از گستردگی؛ هدایت و جمع‌بندی نسبت به موضوعات و مشکلات دانشگاه و رشته‌ها و همچنین شنیدن صحبت‌های اساتید کار سختی است که نیاز به برگزاری این چنین برنامه‌ها و شنیدن نقطه نظرات بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

وی ادامه داد: برای این‌که نبض کاری و مسیر راه دانشکده‌ها را تعریف کنیم سعی کردیم تا بر اساس الگوی تمدن نوین اسلامی رهبری که به ۵ مرحله اشاره کردند بر آن اساس گام برداریم. در این مسیر سه مرحله را برای تحول علوم انسانی، اسلامی در پیش داریم که مرحله اول آن سازمان‌دهی است که بر اساس آن قرار است علوم انسانی را به عرصه رسانه و هنر متصل کنیم.

در نظام دانشی جدید در نظر داریم که با تخصیص دانشکده‌های جدید به واحد‌ها (به‌اصطلاح دانشکدگان) به سازمان‌دهی بهتری دست پیدا کنیم تا تعامل‌ها در سطح حداکثری خود قرار گیرند و دائم در حال سنجش مبانی تحول رشته وضعیت رشته‌ها هستیم تا بر اساس یک سیاست گذرای صحیح اقدام به تصمیم‌گیری کنیم. باید گفت که هنر و رسانه همه موجودیت ما را تقویت می‌کند و باید همه علوم را ذیل این رشته‌ها قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: در صدد هستیم تا با پیوند هنر و رسانه یک معنای جدید را رقم بزنیم و در این مکان با حضور شما اساتید با تجربه تقاضا دارم تا اگر راهکار و پیشنهادی برای این پیوند میان هنر و رسانه با سایر رشته‌های علوم انسانی دارید حتماً بیان کنید. حتی می‌توان فراتر از آن به سراغ معنا و ارتباط‌هایی با رشته‌های مهندسی و پزشکی هم رفت.

همایون بیان کرد: بدون شک اگر به حلقه مفقوده ارتباطی میان گفتگو‌های علوم انسانی با بقیه علوم جدی‌تر نگاه شود می‌توان امیدوار بود که تأثیرگذاری بسزایی را میان سایر قالب علوم شاهد باشیم و به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. همان‌طور که زیست‌فناوری تمدن غرب، بدون مبانی علوم انسانی امکان‌پذیر نبود و با تلفیق آن در علوم انسانی در هم تنیدگی ایجاد شده است ما هم باید به سراغ اجرایی کردن این موضوع برویم چون امتحان خود را پس داده است و نشان داده که چقدر این ترکیب می‌تواند موفق ظاهر شود. باید همه ظرفیت‌ها را یکپارچه کنیم و دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم و با مدیریت صحیح وارد بحران‌ها نشویم.

گفتنی است در این نشست شریف‌زاده مدیر کارگروه کشوری، حمیده جعفری رئیس دانشکده هنر و معماری تهران جنوب، قیومی معاون اندیشکده مطالعات راهبردی دانشگاه آزاد، خانم شاه منصوری رئیس دانشکده ارتباطات، خانم مجیدی رئیس دانشکده بین‌الملل و جمعی دیگر از اساتید به ارائه پیشنهاد‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل مختلف پرداختند.

مطرح شدن ترسیم سند نقشه راه برای دانشکده و هماهنگ نبودن ضوابط خلق اثر هنری با معیارهای دانشگاه آزاد، احیای هنرهای سنتی و احترام به هنرمندان و فراهم کردن فرصت ارائه و تبلیغ آثار هنری آن‌ها از هر تریبون رسانه‌ای به مخاطب، رفع نواقص و قوانین مدون نشده در حوزه رسانه که به جرائم رسانه‌ای منجر شده، تعیین تکلیف رسانه در حوزه مدرنیته و دنیای تکنولوژی و ارتباط آن با شبکه‌های اجتماعی، فراهم شدن فرصتی برای استفاده کاربردی و عملیاتی از  تحقیقات و دستاوردهای اساتید و پژوهشگران و پایان‌نامه‌های دانشجوهای مقاطع دکتری، تعیین سازوکاری درست از رشته‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی و ارتباط آن با گفتمان اسلامی، مخالفت با ادغام دانشکده هنر و رسانه و ایجاد دانشکده‌ای با این عنوان، راه‌اندازی  پلاتو برای دانشجویان سینما در دانشگاه علوم تحقیقات از جمله موارد مورد بحث در این نشست بود که توسط اساتید و اعضای هیئت‌علمی با رئیس و معاون علوم انسانی دانشگاه آزاد مطرح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری