Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@10:11:02 GMT

انگیزه بالای مهاجم پرسپولیس مقابل الهلال

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۲۳۳۶

انگیزه بالای مهاجم پرسپولیس مقابل الهلال

عیسی آل کثیر مهاجم سرخپوشان، بعداز اینکه سال قبل قبل از بازی مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان نقره داغ شد، امسال می خواهد مقابل الهلال عربستان جبران کند.

آل کثیر که جانشین علی علیپور در جمع سرخپوشان پایتخت شده بود، با گل‌های حساس و سرنوشت‌ساز خود تا مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان مرد اول سرخپوشان لقب گرفت و در آستانه بازی با النصر عربستان در مرحله نیمه‌نهایی با محرومیت شش ماهه مواجه شد تا شوک بزرگی را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عیسی آل کثیر که به خوبی از اهمیت جدال با الهلال عربستان آگاه است ، در فاصله کوتاه باقیمانده تا این بازی، امیدوار به بالا بردن توان فنی، آمادگی و انگیزشی خود برای این جدال است و باید دید برابر مدعی اصلی قهرمانی آسیا قادر خواهد بود به تیمش کمک کند و جشن گلی ویژه به راه بیندازد یا خیر./ خبرآنلاین 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، در حالی از روز جمعه (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز می‌شود که فعلا یک بازی از مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌های (طبیعت تهران - نفت آبادان) باقی مانده و روز یک‌شنبه، دوم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

با این حال، به واسطه اینکه تیم‌های مهرام تهران، شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کرده‌اند، سازمان لیگ برنامه بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی، از ساعت ۱۶:۰۰ روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تیم شهرداری گرگان میزبان مهرام تهران است. 

همانند مرحله یک چهارم نهایی، سری‌های نیمه‌هایی لیگ برتر نیز به صورت ۳ از ۵ برگزار خواهد شد و هر تیمی که بتواند سه‌بار حریف خود را شکست دهد، به فینال فصل جاری لیگ برتر راه می‌یابد. 

برنامه مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به شرح زیر است:

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • صدر جدول لیگ دست پرسپولیس است
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • شهاب زاهدی از لیست آویسپا برای جدال با ماتسوموتو یاماگا خط خورد
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست