Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان بابیان اینکه هرچه سریعتر باید مراحل اجرایی منطقه ویژه اقتصادی را آغاز کنیم، گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و با گذشت ۴ ماه از تصویب آن، اکنون باید وارد مراحل اجرایی شویم.

او افزود: الفبای ورود به اجرای منطقه ویژه اقتصادی تشکیل هیئت مدیره و انتخاب مدیرعامل آن است که پس از آن برنامه هیئت امنای منطقه ویژه اقتصادی تصویب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حقیقی گفت: مسائل منطقه ویژه اقتصادی زنجان از همان ابتدا باید در چارچوب قانون پیش رود تا در آینده درگیر مسائلی که ناشی از عدم دقت و الزام به قانون بوده نشویم.

استاندار زنجان بااشاره به اینکه وجود بیش از ۴هزار واحد مسکونی با مجموعه‌ای از مجهولات که هیچ ریاضیدانی هم نمی‌تواند آن‌ها را حل کند، نمونه‌هایی از عدم اجرای طرح‌ها بدون توجه به موارد قانونی است.

او از مسئولان مربوطه خواست تا از هم اکنون با سازمان منطقه ویژه اقتصادی، در خصوص برنامه‌ها و مصوبات این منطقه تبادل نظر داشته باشند.

حقیقی بابیان اینکه باید نکات لازم از سوی طرفین گوشزد شود، ادامه داد: تعریف اهداف و چشم انداز در همین نظام نامه خیلی مهم است و سند آمایش و اسناد بالادستی همه باید مد نظر باشد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار زنجان منطقه ویژه اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات در نشستی با مدیران و معاونان منطقه ویژه اقتصادی پیام و نمایندگان شرکت‌های مرکز داده مستقر در منطقه افزود: برنامه‌های منطقه پیام، جزء اولویت‌های وزارت ارتباطات قرار دارد و یکی از این موارد، ایجاد مراکز داده در منطقه پیام بعنوان یک قطب است چرا که استعداد لازم را بدلیل همجواری با تهران و همچنین زیرساخت‌های موجود در منطقه دارد. 

علی اصغر انصاری همچنین از برنامه ریزی برای اجرای طرح «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام خبر داد و گفت: طرح ابردولت توسط سازمان فناوری اطلاعات با سرمایه گذاری دولت و مشارکت بخش خصوصی در مناطقی از جمله تهران اجرا می‌شود و علاوه بر آن قصد داریم که این طرح را در قطب مرکز داده پیام نیز پیاده سازی کنیم.

معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، عملکرد این مجموعه را فراتر از تکالیف تعیین شده دانست و همچنین موضوع برق را یکی از مهمترین مطالبات سرمایه گذاران مراکز داده برشمرد .

اکبر قنبرپور، مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد منطقه ویژه اقتصادی پیام ، با اشاره به فعال شدن ظرفیت ۲ نیروگاه در این منطقه گفت: با فعال شدن نیروگاه ها، این امکان فراهم شده است که به صورت مستقیم به متقاضیان برق واگذار شود.

معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت احداث مراکز داده را در این منطقه بررسی کرد .

 

دیگر خبرها

  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم