Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@07:45:46 GMT

همسر خیرخواه علی پروین کیست؟

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۲۴۲۲

همسر خیرخواه علی پروین کیست؟

به گزارش سایت خبر روز، علی پروین در روز سوم مهر 1325 در تهران، محله بازار، کوچه غریبان به دنیا آمد.او پنجمین فرزند یک خانواده پرجمعیت ده نفره است . علاقه پروین به فوتبال از همان سال های کودکی شکل گرفت . در همان سالها خانواده اش به محله دولاب ( خیابان عارف) نقل مکان کردند. این جابجایی در افزایش علاقه او به فوتبال تاثیر بسزایی داشت زیرا محله دولاب به خاطر داشتن زمین های خاکی فراوان مثل زمین نادر، زمین منبع، زمین عارف و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مورد توجه علاقه مندان به فوتبال بود .

علی پروین گه گاه در مصاحبه‌هایش درباره همسرش حرف می‌زند و به شدت از او تعریف می‌کند. مثلا پروین یک بار در مصاحبه‌ای گفته بود: «حاج خانم یه چیز دیگست. خیلی دلش پاکه. مدام سفره می ره ، سفره می ذاره ، هی پی مراسم مذهبیه. بعد می شینه از این سریالا نگاه می کنه. می گم بابا حاج خانوم نه به اون نماز خوندنت نه به این چیزا ، بابا خوب نیست.

اما الان همه نگاه می کنن . دیگه چاره ای نیست. ولی همش به فکر اینه که یه کاری بکنه برای کمک به این و اون. الان حیاط خونه رو می ده برای عکاسی زوجای جوون. بفهمه عکاس ها ازشون پول گرفتن، راه نمی ده . ولی همین جوری چرا.

کلی به گلهای باغچه می رسه که جمعه ها صبح عروسا بیان اونجا عکاسی. اصلا این عروسا که میان تو خونه انگار انرژی می گیره. کلی چایی و شیرینی و پذیرایی هم براشون داره. عشقش این جور کاراست دیگه.»

 

منبع: فردا

کلیدواژه: علی پروین علی پروین و همسرش علی پروین و دخترش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ بخر دیگه‌!

«رونان شاولوف» خاخام صهیونیست گفته است؛ نمی‌دانیم از دست ایران به کجا فرار کنیم‌؟! دوره‌ای هم نیست که معجزه‌ای بشود و دریا شکاف بردارد!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت‌: «رونان شاولوف» خاخام صهیونیست گفته است؛ نمی‌دانیم از دست ایران به کجا فرار کنیم‌؟! دوره‌ای هم نیست که معجزه‌ای بشود و دریا شکاف بردارد!

گفتم‌: منظورش چیست‌؟

گفت‌: منظورش شکافتن دریا با دعای حضرت موسی علیه‌السلام به دوازده بخش و عبور بنی اسرائیل و غرق شدن لشکریان فرعون است‌.

گفتم‌: صهیونیست‌ها پیروان همان فرعون هستند و مانند او کودک می‌کشند، سینه زنان را می‌شکافند و از انجام هیچ جنایتی رویگردان نیستند. بنابراین اگر معجزه‌ای رخ بدهد و دریا شکاف بردارد پیروان امروز فرعون یعنی همین صهیونیست‌های پلید و خبیث غرق می‌شوند.

گفت‌: یکی از مخالفان نتانیاهو با اشاره به شرایط هولناک رژیم صهیونیستی خطاب به او نوشته «‌با وجود این همه نشانه از موقعیت اسفناکی که داریم چرا هنوز نمی‌خواهید واقعیت کنونی را درک کنید»؟!

گفتم: به یارو گفتند؛ اگر یکی بهت گفت «‌یابو»! باهاش درگیر شو. اگر دیگری هم گفت یابو بهش فحش بده ولی اگر سومی هم گفت یابو، دیگه برو یک پالون برای خودت بخر!

دیگر خبرها

  • گفت و شنود/ بخر دیگه‌!
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • ناگفته‌های خیرخواه از سفر دشوار برای کسب سهمیه‌ المپیک
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • به ما می‌گویند «مرغ عشق»
  • سند ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های شهر جدید امیرکبیر اراک صادر شد
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • (عکس) روزی که پروین را از پیروزی کنار گذاشتند!
  • انتقاد جوکار از نحوه قیمت گذاری توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی