Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور با صور پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله حسن زاده آملی گفت: امیدوارم راه آن مرد میدان علم و تهذیب و عرفان، توسط شاگردان پرتعداد ایشان ادامه یابد.

متن این پیام به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَایَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحلت تاثربرانگیز علامه‌ی مسلم، حضرت آیت الله حسن زاده آملی را به ساحت بقیه الله الاعظم ارواحنا له لفداء، امام خامنه‌ای، ملت قهرمان ایران و عموم شاگردان و علاقه‌مندان آن فیلسوف جلیل القدر، خاصه به بیت مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.
مرحوم علامه حسن زاده آملی علاوه بر درجات عالی علمی، از یاوران جمهوری اسلامی و امامین انقلاب بود که فقدان ایشان ضایعه‌ای بزرگ محسوب می‌شود.
امیدوارم راه آن مرد میدان علم و تهذیب و عرفان، توسط شاگردان پرتعداد ایشان ادامه یابد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس دیوان محاسبات کل کشور آیت الله حسن زاده آملی حسن زاده آملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود

مجمع روحانیون مبارز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسمی برای بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله سیدمحمد موسوی بجنوردی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه مجمع روحانیون مبارز آمده است:

«چهل روز از رحلت عالم وارسته و استاد فرزانه، عضو برجسته مجمع روحانیون مبارز مرحوم آیت الله حاج سید محمد موسوی بجنوردی میگذرد و جامعه علمی و انقلابی کشور یکی از ذخایر ارزشمند خود را که میراث دار بیت فقاهت و سیادت مرحوم آیت الله العظمی سید حسن بجنوردی و از نوادگان مرجع بزرگ جهان تشیع آیت الله العظمی سید ابوالحسن اصفهانی بود را از دست داد. او از زمره یاران، همراهان و شاگردان برجسته حضرت امام خمینی و از خدمتگذاران صدیق انقلاب اسلامی و مردم بود.

گرچه جبران ضایعه فقدان آن روحانی عالیقدر میسر نیست اما آثار علمی و پژوهشی فراوان  به یادگار مانده و جمع پر شمار شاگردان فاضل و تربیت یافته ایشان در محیط حوزه و دانشگاه ادامه حیات علمی و معنوی آن استاد نامور را میسر میسازد و همچنان نام و یاد و میراث گرانسنگش گرما بخش محافل علمی و فرهنگی خواهد بود.

مجمع روحانیون مبارز یکبار دیگر این مصیبت بزرگ را به خاندان سرافراز بجنوردی و بیت رفیع حضرت امام خمینی خصوصا داماد گرانقدرشان آیت‌الله سیدحسن خمینی تسلیت می‌گوید و علو درجات و حشر با حضرت امیر المومنین علیه السلام را برای آن فقید سعید از خداوند مسئلت دارد و از محضر روحانیون و اساتید معظم و دوستان و شاگردان محترم آن استاد عالیقدر دعوت میشود تا در مراسم بزرگداشتی که از سوی برادر ارجمندشان جناب آقای دکتر سید کاظم بجنوردی برگزار میگردد شرکت فرمایند.

زمان: ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۲۵ رمضان ساعت ۱۶:۳۰ به صرف افطار

مکان: نیاوران- کاشانک نرسیده سه راه آجودانیه شماره  ۲۱۰- مرکز  دائره‌المعارف  بزرگ اسلامی تالار رسول اکرم (ص)»

آیت‌الله محمد موسوی بجنوردی از فقهای حوزه علمیه و عضو شورای عالی قضایی در دهه اول انقلاب، پنجم اسفند ۱۴۰۲ پس از طی یک دوره بیماری در ۷۶ سالگی درگذشت.
 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • بیانیه مجمع روحانیون مبارز درباره مراسم چهلم آیت الله موسوی بجنوردی
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • سازمان ملل: اکنون به آتش‌بس در غزه نیاز داریم؛رنج باید پایان یابد