Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@14:30:55 GMT

ورود محموله واکسن تک دوز کودکان

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۲۵۷۴

ورود محموله واکسن تک دوز کودکان

بیست‌ ودومین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی ۶ میلیون واکسن تک دُز برای گروه سنی ۳ تا ۱۷ سال، امروز یکشنبه چهارم مهر ماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد. ناطقان:  به نقل از جمعیت هلال احمر، محمدحسن قوسیان مقدم از شروع واردات محموله‌های ۶ میلیون دُزی واکسن کرونا تهیه شده توسط این جمعیت در فصل پاییز خبر داد و گفت: با ورود اولین محموله ۶ میلیون دُزی به ایران، به طور کلی این جمعیت از اردیبهشت ماه تاکنون ۴۶ میلیون و ۳۹۰ هزار دُز واکسن به کشور وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





دبیرکل جمعیت هلال احمر با اعلام واردات واکسن تک دُز برای سنین ۳ تا ۱۷ سال از امروز گفت: امروز ۶ میلیون دُز واکسن کرونا (تک دُز) از مجموع ۱۲ میلیون دُز توصیه شده برای سنین ۳ الی ۱۷ سال وارد کشور و تحویل وزارت بهداشت شد.

وی با ابراز امیدواری از وفای به عهد کشور چین برای ادامه‌ی روند واردات واکسن افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده هر هفته و یا هفته‌ای دوبار محموله‌های سنگین تری از واکسن کرونا که نوع آن هم سینوفارم است به کشور وارد خواهیم کرد.

قوسیان مقدم با بیان اینکه اکنون بیش از یک میلیون واکسن روزانه‌ در کشور تزریق می شود، گفت: بیشترین حجم وارداتی واکسن به کشور از نوع سینوفارم بوده که خوشبختانه با کمترین عوارض بیشترین تاثیرگذاری را داشته است، بنابراین بهتر است مردم در انتخاب نوع واکسن وسواس به خرج ندهند و برای واکسیناسیون خود و اطرافیانشان هرچه زودتر اقدام کنند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر ابراز امیدواری کرد که با سرعت بالای واردات واکسن و همچنین واکسیناسیون در کشور، وعده وزیر بهداشت مبنی بر پایان واکسیناسیون عمومی در دهه مبارک فجر نیز محقق شود.

قوسیان مقدم گفت: از مردم می خواهم تا نسبت به تزریق واکسن خاصی تعصب نداشته باشند، اکنون تمام واکسن های موجود در کشور تایید وزارت بهداشت را دارند، بنابراین لازم است تا همه مردم با واکسیناسیون به موقع باعث قطع زنجیره کرونا شوند.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: دوز ، کودکان ، ناطقان ، محموله ، کرونا ، هلال احمر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دوز کودکان ناطقان محموله کرونا هلال احمر جمعیت هلال احمر واکسن کرونا میلیون د ز ۶ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش «تابناک»، حسن مصفا در گفت و گو با ایسنا افزود: امدادرسانی به آسیب دیدگان شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و سیب و سوران، توسط ۵۰ نفر نجاتگر در قالب ۹ تیم عملیاتی انجام شد.

وی افزود: ۳۸ آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۱۰ دستگاه چادر امدادی، ۱۸ تخته موکت، ۱۳تخته پتو و ۷ کیلوگرم نایلون سنگری در بین آسیب دیدگان استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر ۲۴ ساعت شبانه روز در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

دیگر خبرها

  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت