Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمین ورزشی فاز 8 پردیس با نام علی لندی دانش‌آموز ایثارگر ایذه‌ای ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ هفته گذشته در گوشه‌ای از این کره خاکی اتفاقی رقم خورد که شاید باور آن برای خیلی‌ها آسان نباشد. علی لندی، دانش‌آموز 15 ساله ایذه‌ای جان خود را فدای نجات دو پیرزن نمود تا برگ جدیدی در کتاب پهلوانان و بزرگ‌مردان این مرز و بوم ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رشادت این دانش‌آموز باعث حیرت جهانی از ایثار جوانان در این سرزمین شد و مقامات کشور نیز در اطلاعیه‌های مختلف از فداکاری این نوجوان سخن گفتند. پس از پیام روز گذشته رئیس جمهور، صبح امروز نیز در تماسی از دفتر رهبر انقلاب با خانواده علی لندی، مراتب تسلیت ایشان ابلاغ و با این خانواده داغدیده همدردی شد. 

در همین راستا و با دستور دکتر هدایت مدیرعامل شرکت عمران، زمین ورزشی فاز 8 که به زودی افتتاح خواهد شد، به نام علی لندی، دانش‌آموز ایثارگر ایذه‌ای نام‌گذاری شد. این زمین ورزشی به مساحت 920 متر مربع و با کاربری زمین چمن مصنوعی فوتسال، پس از رفع معارضین موجود در قطعات ورزشی تکمیل و تا پایان مهرماه آماده بهره‌برداری می‌باشد. 

طبق گزارش روابط عمومی شرکت عمران پردیس، با پیگیری‌های اداره روبنایی شرکت عمران و به جهت رفاه شهروندان و ارائه خدمات به جوانان پردیسی، اجرای 9 قطعه زمین ورزشی روباز (سه قطعه در فاز ۸، دو قطعه درفاز ۵، دو قطعه درفاز ۹ و دو  قطعه در فاز ۱۱ با برآورد اولیه 10 میلیارد تومان) با کاربری‌های فوتبال، فوتسال و بستکبتال از ابتدای امسال آغاز شده که زمین ورزشی علی لندی یکی از این قطعات است و به زودی آماده تحویل به جوانان ساکن در فاز 8 خواهدبود. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی لندی افتتاح زمین ورزشی فاز 8 زمین ورزشی دانش آموز علی لندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های شهر جدید امیرکبیر اراک صادر شد

علی کرمی گفت: شهر امیرکبیر دارای طرح تفضیلی با وسعت ۱۶ میلیون مترمربع است که برای آن ۱۸ محله طراحی شده و برای هر محله نیز، سند مالکیت جداگانه دریافت شده است.

وی بیان کرد : اسناد مالکیت برای هر محله از واحدهای مسکونی، تجاری، خدماتی و اداری پس از، احداث به مرور دریافت می‌شود که تاکنون در ۲ محله اسناد قطعات مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی برای یک هزار و ۲۰۰ فقره صادر شده است.

مسئول امور حقوقی و املاک شرکت عمران درباره وضعیت املاک زمین در شهر مهاجران گفت: عملیات عمرانی در این شهر از سال ۱۳۷۰ به وسعت حدود ۱۲ میلیون مترمربع آغاز شد.

کرمی افزود: زمین‌های شهر مهاجران نیز از سه بخش موقوفه، ملی و تشکیل شده که تاکنون برای پنج میلیون مترمربع از زمین‌های بخش خصوصی و برای چهار میلیون مترمربع از زمین‌های ملی، اسناد مالکیت صادر شده است.

وی بیان کرد: ۹۶ قطعه در محله ۲، ۱۶۶ قطعه در محله چهار و ۹۰۰ قطعه در محله پنج شهر جدید امیر کبیر در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان اختصاص و بخشی واگذار شده است.

مسئول امور حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید امیر کبیر و مهاجران استان مرکزی گفت: این شرکت همچنین ۲۰۰ قطعه زمین در شهر امیرکبیر به متقاضیان برای ساخت انفرادی مسکن برای ساخت قرار در نظر گرفته است.

کرمی افزود: نظارت عالیه حقوقی بر تنظیم و انعقاد سایر قراردادها از جمله قرارداد با پیمانکاران نیز در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: واحد حقوقی و املاک شرکت عمران شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران، به عنوان قلب شرکت، رسالت‌های قابل توجهی در زمینه‌های حقوقی، قضایی، املاک و ثبت در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت سیزدهم دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • زباله‌های فضایی ماهواره ناسا را در آستانه نابودی قرار داد!
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • سند ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های شهر جدید امیرکبیر اراک صادر شد