Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر با تسلیت شهادت «علی لندی» افزود: به منظور پاسداشت ایثار و شجاعت "علی لندی" دانش‌آموز از جان گذشته ایذه‌ای، مدارسی به نام وی در سراسر استان‌های کشور نام‌گذاری می‌شود.

وی با تمجید از رشادت و ایثار این نوجوان ۱۵ ساله تاکید کرد: زیبنده کردن مدارس به نام زنده‌یاد «علی لندی» در واقع ادای دین به فداکاری و بزرگ‌منشی اوست،  ایثار این نوجوان، درس بزرگی برای همه ماست که باید برای دانش‌آموزان نیز تداعی و بازگو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور یادآور شد: به همت همکاران نوسازی مدارس در استان خوزستان، مدرسه‌ای در روستای بلوطک شیخان شهرستان ایذه زادگاه «علی لندی» به نام این دانش‌آموز فداکار و شجاع ساخته می‌شود که تا دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

رخشانی‌مهر افزود: این مدرسه ۶ کلاسه با مساحت ۸۵۰ مترمربع و زیربنای ۶۲۰ مترمربع در ۲ طبقه ساخته خواهد شد.

 "علی لندی" نوجوان ایذه‌ای، شهریور ماه امسال پس از وقوع آتش‌سوزی در منزل یکی از همسایگان، ققنوس‌وار به دل آتش می‌زند تا دو خانم همسایه را که در میان شعله‌ها گرفتار بودند نجات دهد. او پس از بیرون آوردن آنان خود نیز دچار سوختگی شدید شد و روز دوم مهر ماه بر اثر جراحات فراوان به دیدار معبود شتافت.

برچسب‌ها مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور ایذه مدرسه سازی علی لندی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور ایذه مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور ایذه مدرسه سازی علی لندی علی لندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده افزایش یافت

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور با اعلام این خبر که هیأت دولت در راستای حمایت از نوسازی ناوگان فرسوده و کمک به رانندگان، آئین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودرو‌ها را مصوب و ابلاغ کرد، گفت: در این آئین‌نامه که با پیگیری‌های اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و وزارت کشور به تصویب هیئت دولت رسیده، افزایش قابل توجهی در ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده در نظر گرفته است.

وی در توضیح بیشتر درباره آئین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها، اظهار کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از دغدغه‌های اصلی ما در اتحادیه بوده و هست. با توجه به فرسودگی بسیاری از خودرو‌های فعال در این بخش، شاهد افزایش آلایندگی و مخاطرات بسیاری بودیم که ضرورت نوسازی ناوگان را بیش از پیش آشکار می‌کرد.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته توسط اتحادیه، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و وزارت کشور، هیئت دولت آئین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودرو‌ها را مصوب کرد. این آئین‌نامه که به تازگی ابلاغ شده، گام بلندی در راستای نوسازی ناوگان فرسوده و کمک به رانندگان محسوب می‌شود.

ضامنی در خصوص جزئیات این آئین‌نامه نیز گفت: در این آئین‌نامه، ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده به طور قابل توجهی افزایش یافته است. همچنین، تعداد برگه‌های اسقاط ناوگان حمل و نقل عمومی شهری نیز افزایش یافته که این موضوع به نفع رانندگان این بخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه این آئین‌نامه انگیزه‌های لازم را برای اسقاط خودرو‌های فرسوده و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ایجاد می‌کند، گفت: امیدواریم با اجرای این آئین‌نامه، شاهد تسریع در روند نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و ارتقای سطح ایمنی و کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان باشیم.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور
  • ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شد
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • ابلاغ آیین‌نامه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • ابلاغ آیین نامه استقرار مدارس و مراکز غیر دولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده افزایش یافت
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • احداث ۱۰۴پروژۀ آموزشی در لرستان
  • اعزام دومین محموله کاروان تجهیزات به مدارس مناطق آسیب‌دیده از سیل سیستان و بلوچستان