Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@14:06:47 GMT

محمود شالویی معاون هنری وزیر ارشاد شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۲۷۰۷

محمود شالویی معاون هنری وزیر ارشاد شد

محمود شالویی به عنوان سرپرست معاونت امور هنری وزارت ارشاد انتخاب شد.

به گزارش برنا؛ محمدمهدی اسماعیلی در حکمی محمود شالویی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت امور هنری» منصوب کرد.

محمود شالویی در فاصله سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۱ (به مدت چهار سال) مدیریت موزه هنر‌های معاصر تهران را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همزمان با مدیریت موزه هنر‌های معاصر تهران، مدیرکلی هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز عهده‌دار بود.

او در سال ۹۱ به سمت مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شد و پس از آن در سال ۹۲ تا ۹۵ به عنوان رایزن فرهنگی ایران به بلگراد رفت.

مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران هم در کارنامه معاون هنری جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیده می‌شود.

در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمود شالویی آمده است:

«با تشکر از جناب آقای سیدمجتبی حسینی به پاس خدمات و زحماتی که در دوره مسئولیت خود به عنوان معاون امور هنری داشته‌اند، جناب‌عالی را که از مدیران خوشنام و باسابقه در آن حوزه می‌باشید تا تعیین معاون جدید امور هنری و با حفظ سمت مشاور وزیر و مدیرکلی حوزه وزراتی به عنوان «سرپرست معاونت امور هنری» منصوب می‌نمایم. انتظار دارم تا زمان انتصاب جدید به نحو شایسته‌ای آن معاونت را سرپرستی نموده و با جامعه هنری و مسئولان مربوطه تعامل لازم را ایفا نمائید. از درگاه خداوند بزرگ ادامه توفیقات‌تان را در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.»

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در لوح جداگانه‌ای از زحمات سید مجتبی حسینی قدردانی کرد. با درخواست رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، سیدمجتبی حسینی به این مجموعه خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موزه وزارت فرهنگ و ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان ایران استان مازندران معاون وزارت فرهنگ و ارشاد جامعه ولی عصر مقام معظم رهبری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ایران فرهنگستان زبان و ادب فارسی معاون وزارت ارشاد معاون هنری وزیر ارشاد محمود شالویی فرهنگ و ارشاد اسلامی محمود شالویی امور هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد

به گزارش جماران؛ سینا کلهر سینا کلهر معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان نوشت: 

ای دریغ از .... ای دریغ از..... ای دریغ از..... درس نگرفتن از تجربه ها، آزمودن دوباره آزموده ها، ضایع شدن اصول، از دست رفتن فرصت ها و... زخم هایی که در روح و روان و جان ها می ماند و کهنه می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • کنایه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • طعنه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌ های ارشاد
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه